/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
"Spejl-papir" indvendig på visiret, men ~
Fra : JesperL
Vist : 2175 gange
100 point
Dato : 20-06-02 20:09

Nogen der ved hvor man kan få det lavet, jeg har selv ladet mig gætte på skilte forretninger, men jeg har ikke set efter, nogen der ellers ved det i forvejen hvor man kan købe sådan et stykke papir spejl (hvad hedder det egentlig)

Hilsen Jesper

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-02 20:44

det er ganske almindeligt solfilm, som du kan købe hos autotilbehørs butikker
det findes i forskellige toner fra 4 - 40% samt som spejlrefelks.
prisen ligger mellem 40,- og 200,-
så det er bare at sætte det på.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 20-06-02 20:47

Det hedder bare solfilm Og det kan være alle farver inkl med spejlrefleks.. Men jo du skal få det lavet ved din lokale skilte forretning de bruger 3M film som helt klart er den bedste kvalitet. Og er sikker på de sidder det i billiger end hvis du skulle ud og købe filmen alene

MVH
Michael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 19:20

"JesperL" <JesperL.news@kandu.dk> wrote in message
news:dOoQ8.75942$N46.2147653@news010.worldonline.dk...
> Nogen der ved hvor man kan få det lavet, jeg har selv ladet mig gætte på
> skilte forretninger, men jeg har ikke set efter, nogen der ellers ved
> det i forvejen hvor man kan købe sådan et stykke papir spejl (hvad
> hedder det egentlig)
>
> Hilsen Jesper
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Det findes som "tonet" visir, men ellers købes det i autoudstyrs butikker.

Hilsen
Jørgen , Brøndby , med sort tonet visir,
yderst behageligt i sommersol
CB550F, den fine årgang 19XX

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.371 / Virus Database: 206 - Release Date: 13-06-2002

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 19:24

"JesperL" <JesperL.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dOoQ8.75942$N46.2147653@news010.worldonline.dk...
> Nogen der ved hvor man kan få det lavet, jeg har selv ladet mig gætte på
> skilte forretninger, men jeg har ikke set efter, nogen der ellers ved
> det i forvejen hvor man kan købe sådan et stykke papir spejl (hvad
> hedder det egentlig)
>
> Hilsen Jesper
>

Det kan bla. fås hos Thansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=66974060&n=517795408&pn=517796313
Jeg ved dog ikke hvor god kvaliteten er.

Henrik

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 19:54

"JesperL" skrev :
> Nogen der ved hvor man kan få det lavet, jeg har selv ladet mig gætte på
> skilte forretninger, men jeg har ikke set efter, nogen der ellers ved
> det i forvejen hvor man kan købe sådan et stykke papir spejl (hvad
> hedder det egentlig)

Jeg ved ikke om dette er præcist hvad du tænker på, men prøv at tage et kig
på:
www.sbfiberdesign.com og vælg "Visirindsatser" når du kommer frem til
menuen.

Jeg kører selv med et CoolVizion som fungerer virkelig godt.

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 21:20

"Søren Johansen" <sjohansen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:aet8cv$vts$1@news.cybercity.dk...
> "JesperL" skrev :
> > Nogen der ved hvor man kan få det lavet, jeg har selv ladet mig gætte på
> Jeg ved ikke om dette er præcist hvad du tænker på, men prøv at tage et
kig
> på:
> www.sbfiberdesign.com og vælg "Visirindsatser" når du kommer frem til
> menuen.
>
> Jeg kører selv med et CoolVizion som fungerer virkelig godt.
>
> Mvh
> Søren
> 888
>
> Det er sgu da genialt! Gad vide, hvad politiet vil stille op med et
fartfoto af en hjelm monteret med HoloVisor Eyes...-;)))

Peter

Godkendelse af svar
Fra : JesperL

Dato : 21-06-02 04:29

mange tak for den venlige hjælp, og Søren du som køre med CoolVizion, hvor godt er det? eller kan man selv lave det med sin saks og solfilm fra skiltebutikken?

Hilsen Jesper