/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
emesen ?
Fra : molokyle
Vist : 432 gange
37 point
Dato : 11-07-04 10:35

Jeg er lidt nervøs for, jeg på en eller anden måde er årsagen til emesen ikke har været her nogle dage ?
Dette er jeg MEGET ked af, hvis skulle være tilfældet.

Kære emesen.

Kigger du ikke lige ind ? Så vi evt. kan få renset luften ?

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-07-04 10:47

Jeg tror desværre du har ret molokyle, det var spørgsmålet om den måde du gav de forskellige en reminder, eller hvad du kalder det for, hvor emesen gav udtryk for, at han ville neddrosle sin aktivitet.

Håber også han vender tilbage, for som vi siger "no bad feelings".

Kom tilbage emesen, vi savner dig.

ellebye

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 11:05

emesen/eyvind er sidst set her http://www.kandu.dk/dk/spg/44780

Så som person må han være i nærheden

Held og lykke med eftersøgningen og luftrensningen

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 11:18

jakjoe -> Det var Eyvind der var dér ...ikke emesen

..en konsekvens af emesen ville 'nedtone' sin profil.

..og Eyvind deltager ellers som regel kun, når der ikke vil modtages point eller når spørgsmålet ikke 'pynter' i historikken.

Meget uforstående for Eyvind pludselig skulle interessere sig for HD problemer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-07-04 11:26

Mollokyle tror du virkelig at du kan få renset luften,ved at skrive til Emesen,hvis du kan det, så er du meget dygtig,for her hos mig er luften grå og fuld af regn,og det er møg irriterende,så jeg håber I kan gøre noget,så luften bliver renset.Held og Lykke.
Medvh.Jyttejo.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 11:31

jyttejo -> Måske jeg kunne have skrevet til emesen via 'pravat' emil, men det synes jeg er at komme lidt for tæt på.

Har jeg uoverensstemmelser her på Kandi.dk ? Så ordner jeg disse her på Kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 11:34

pravat = privat, kandi.dk = kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 12:10

Det er sq ikke til at følge med længere...øv..!

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-07-04 12:15

Det er da helt i orden,jeg troede bare du forstod en whits;
jyttejo.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 11-07-04 12:42

Hvad er der galt/ sket??

Jeg er slet ikke med (- behøver selvfølgelig heller ikke blande mig!!)

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 37 point
Dato : 11-07-04 14:23

Citat
D. 4/7 2004 14:22
Hej Kandu!
Alle de spørgsmål jeg har deltaget i står i "Din profil" vil jeg meget gerne slette.
Da dette er et kæmpe arbejde, at slette en af gangen spørger jeg om det kan slettes på een gang.
Kan det ikke lade sig gøre, vil jeg anmode om sletning af hele min profil "Emesen"
På forhånd tak.
Eyvind Christensen.

Citat
Hej Kandu.
Jeg vil venligst bede om at få slettet min konto "Emesen"
Jeg er ganske tilfreds med Kandu-konceptet, men da dette point-system er gået over gevind, vil jeg gerne fortsætte med min anden konto/profil "Eyvind" som ikke deltager i point.
Venligst Eyvind Christensen.

Molokyle - du var/er i din gode "ret" til hoppe rundt i alle disse ulukkede spørgsmål,
det vil jeg ikke anfægte...........men jeg gider ikke åbne alle disse mails, så de er rykket over på en anden mail-konto som jeg ikke behøver at åbne.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 14:30

creamygirl & calista -> http://kandu.dk/dk/spg/44391

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 14:32

Ok. emesen/Eyvind -> Det er dit valg.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 14:33

Eyvind -> No hard feelings ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-05 19:57

Jeg har lige ryddet op i min Kandu -liste og kom her til.
Ja ja .......................... no hard feelings at all.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-05 11:12

Godt så

Jeg har besvaret din emil om konsulentarbejde

</MOLOKYLE>