|
| Kommentar Fra : laurenzio |
Dato : 19-06-02 10:34 |
|
Hej Mone,
Nogle netbanker benytter sig af en såkaldt "nøglekontrolværdi"
Hvis du har skiftet styresytem på din pc, skal denne installeres igen. Hvis du ikke har den på diskette, kan banken give dig en ny - men husk at ta` en kopi af den så du altid har den ved hånden.
Held og lykke
Mvh
Laurenzio
| |
| Kommentar Fra : Mone |
Dato : 19-06-02 11:03 |
|
Hej Laurenzio.
Ja, jeg har også sådan en "nøglekontrolværdi", og jeg har den også på diskette.
Men problemet er, at når jeg går IND på min bank, så kommer den rubrik slet ikke op, hvor jeg skal skrive min "nøglekode". Jeg har prøvet at slette XP programmet, og kørt på Windows 98, og så er der ingen problem, så kan jeg godt komme ind.
Mvh
Mone
| |
|
On Wed, 19 Jun 2002 08:18:51 GMT, "Mone" <Mone.news@kandu.dk> wrote:
>Jeg har lige fået indstalleret Windows XP, men efter jeg har fået det,
>så kan jeg ikke længere komme ind på min NETBANK.
Ring til supporten og hør om de understøtter XP.
Under alle omstændigheder ville det være relevant at høre hvilken bank
du har. Ellers er der nok ingen der kan hjælpe.
--
Per K. Nielsen
| |
| Kommentar Fra : Mone |
Dato : 19-06-02 12:22 |
|
Til P.K. Nielsen
Min bank er Nordea.
Når du skriver at jeg skal ringe til supporten, er det så i banken du mener.
(ja, ja, jeg ved godt jeg er liiiiidt dum
Mvh
Mone
| |
| Accepteret svar Fra : Nyhedsbruger | Modtaget 210 point Dato : 19-06-02 10:58 |
|
"Per K. Nielsen" <pnielsen@image.dk> skrev i en meddelelse
news:aki0hus0l3flftnpapa9ulubh6dnq6nq0b@4ax.com...
> On Wed, 19 Jun 2002 08:18:51 GMT, "Mone" <Mone.news@kandu.dk> wrote:
> Ring til supporten og hør om de understøtter XP.
Tror mere han skal høre om de understøtter IE 6
--
....Klitgaard
| |
|
On Wed, 19 Jun 2002 11:58:23 +0200, "Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk>
wrote:
>
>Tror mere han skal høre om de understøtter IE 6
Du har så flere informationer end jeg.
Du ved tilsyneladende at det er en browserbaseret netbank.
--
Per K. Nielsen
| |
| Kommentar Fra : laurenzio |
Dato : 19-06-02 12:35 |
|
Hej Mone,
Du kan evt. prøve at tilføje din banks hjemmeside som èn du har tillid til. Jeg ved ikke om det hjælper dig videre men det er da et forsøg værd. Kontrolpanel> internetindstillinger> sikkerhed, markere "websteder du har tillid til" og tilføj bankens url adr.
Har du disketten med nøglen isat dit drev når du går ind på netbanken? Hvis nej, så prøv det. Den burde spørge dig noget i stil med, om det er første gang du benytter denne pc til netbank, sig ja og hent nøglen fra disketten og du skulle kunne komme ind.
Håber det kan hjælpe dig videre, ellers, som Per skriver, prøv bankens support.
Mvh
Laurenzio
| |
| Kommentar Fra : laurenzio |
Dato : 19-06-02 12:39 |
|
PS: bankens support = hotline. Har du ikke nr. til dem, kan du få det i banken. De kan hjælpe dig med opsætningen, hvis intet her hjælper dig videre.
Laurenzio
| |
|
"Per K. Nielsen" <pnielsen@image.dk> skrev i en meddelelse
news:5jl0husp0ae8refnt54li1ind0n0srtte9@4ax.com...
> On Wed, 19 Jun 2002 11:58:23 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@privat.dk>
> wrote:
>
> Du har så flere informationer end jeg.
> Du ved tilsyneladende at det er en browserbaseret netbank.
Ellers kalder man det ikke Netbank.
--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk
| |
|
On Wed, 19 Jun 2002 12:17:54 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:
>> Du har så flere informationer end jeg.
>> Du ved tilsyneladende at det er en browserbaseret netbank.
>
>Ellers kalder man det ikke Netbank.
Sludder og vrøvl.
Netbank er en betegnelse for Internet-baseret homebanking.
Om det afvikles i en separat applikation med forbindelse gennem
internet, eller om det afvikles direkte i en browser er ikke
afgørende.
Men lad nu spørgen klarificere, så vi kan komme videre.
Diskussion om sproget henvises til dk.kultur.sprog
--
Per K. Nielsen
| |
| Kommentar Fra : turbo.dk |
Dato : 19-06-02 13:17 |
|
PARKENSS er bare så dejlig hun gør mig glad for hun hved så meget
Kærlig hilsen
Turbo.dk
| |
| Godkendelse af svar Fra : Mone |
Dato : 19-06-02 14:16 |
|
Tak for svaret Klitgaard.
Det var lige præcis det der skulle til.
Det har noget at gøre med det sidste java (et eller andet).
Jeg blev henvist til en side der hed www.znn.dk
Tak for hjælpen
Mvh
Mone
| |
|
"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yx_P8.1098$va.197447@news000.worldonline.dk...
Var det ikke med at der mangler et eller andet Java-pjat. Det var det ved
mig!
Spinner
| |
| Kommentar Fra : Mone |
Dato : 19-06-02 22:47 |
|
Zonker, er det mig du taler til????????????
Mone
| |
|
"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:P2XP8.62643$N46.2093062@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
>
> Jeg har lige fået indstalleret Windows XP, men efter jeg har fået det,
> så kan jeg ikke længere komme ind på min NETBANK.
>
> Er der nogen der kan forklare mig det (sådan på almindelig dansk), for
> jeg
> er ikke så god udi alle de TEKNISKE udtryk.
>
Det jeg skulle gøre var, at bestille en ny pinkode fra min bank,
derefter gå til "log ind" siden på banken og maker feltet "har modtaget
underskriftkode fra banken, dan ny underskriftsfil"
følg anvisningerne og du er på igen !!
held og lykke
Jacob
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|