/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
midnight club
Fra : amc
Vist : 737 gange
50 point
Dato : 29-06-04 01:00

jeg har lige købt midnight club 2 men kan ikke få min logitech wingman cordless til at virke og jeg kan bare ikke køre med tastatur og mus

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 60 point
Dato : 29-06-04 01:17

hejsa.
Hvis den ellers virker i andre spil, og spillet er kompatibelt (som du nok kan høre har jeg det ikke selv...)
Kan du eventuelt kontakte KE-Media(den danske distributør) på:

"Så kontakt vores hotline på telefon: 89 44 22 79
PC Hotline har åbent mandag til fredag fra kl. 16.00 til 19.00.
K.E.Media support yder teknisk support ikke spil support.
Du kan også e-maile til Hotline: teknisk.support@kemedia.com"

Hvis det viser sig at det er din Wingman så prøv Logitech:
http://www.logitech.dk/index.cfm/support/products/DK/DA,CRID=286

Håber dette løser problemet?

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : amc

Dato : 29-06-04 01:32

jeg har fundet ud af det....kan man som i gta vice city ligge mere musik ind

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 29-06-04 01:44

er du ikke sød at skrive løsningen, så kan andre eventuelt drage nytte af det...

Sorry, ved ikke om du kan lægge mere musik ind

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:46

Tak for svaret lyhne1.