/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
HKEY_CURRENT_USER ..?
Fra : Cykel_Myggen
Vist : 305 gange
20 point
Dato : 25-06-04 21:09

Hvordan er det jeg kommer ind i den mappe --> HKEY_CURRENT_USER ...?

Har desværre kun 20 point...

Mvh.
Jimmy

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 25-06-04 21:20

Start - Kør
Skriv regedit
tryk enter
Så skulle du kunne finde den, men lad være med at lave noget du ikke er sikker på for det er hjertet i styresystemet du roder med.

Godkendelse af svar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 25-06-04 21:25

Tak for svaret Bjarne !

Men jeg skal bare ind og fjerne noget Spyware, så jeg håber ikke det går udover PC'en.

Mvh.
Jimmy

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 25-06-04 21:27

Få en til at kigge på det der har tjek på det,ellers resikerer du den laver popcorn bagefter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:32

Hvis bare du har en præcis anvisning og følger den skulle der ikke ske noget. Du skal bare vide, at du ikke ukritisk må slette løs. Du kunne jo prøve at sætte anvisningen ind her s kan vi vurdere den.

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 25-06-04 21:42

Det er bare "MyWebSearch" der bliver ved med at lave sig selv til min startsside. Så jeg havde tænkt mig at gå ind i:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Start Page

Og lave om fra ("http://MyWebSearch.com") --> ("http://www.Google.com")

Mvh.
Jimmy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:50

OK, men måske skulle du hente dette værktøj og så bagefter sættte google ind normalt, men ellers er den god nok.
http://www.spywareinfo.com/downloads/tools/CWShredder.exe

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 25-06-04 21:51

Takker :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:52

Du skal ikke tage dig af at værktøjet er til at fjerne CoolWebsearch for det fungerer på samme måde.

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 25-06-04 21:53

Okay... Men takker igen, igen...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:57

Prøv bare at studere lidt i registreringsdatabasen inden du "shredder" og igen bagefter - det lærer man af.