/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
GPRS og bærbar computer
Fra : LottaJ
Vist : 269 gange
100 point
Dato : 25-06-04 16:41

HJÆLP!!

Jeg sidder og er ved at skulle gøre klar til at kunne sende mails gennem min Nokia 3510i.
Datakablet er sat i, og en adapterledning (til usb) til com er sat i mellem. MEN jeg kan ikke tænde telefonen, er det ikke meningen at mobilen får strøm fra com? Den har jo ikke plads til batteriet samtidig med kablet???

HÅBER NOGEN KAN HJÆLPE

Mvh. Lotta

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 25-06-04 17:49

Der skal et stykke software til for at den kan tænde telefonen du kan læse mere her http://www.nokia.dk/support/phones/ota.php
mvh bevi54

Kommentar
Fra : LottaJ

Dato : 25-06-04 18:02

Hej Bevi54
Software til computeren eller indstillingerne til telefonen?
Jeg har hentet indstillingerne til telefonen, men kan ikke finde noget at downloade til com.

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-04 00:22

Jeg fandt dette link http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-39,00.html
jeg ved ikke om det er det du søger.
jeg læste at du skulle se inde bag batteriet hvilket type nummer den har
med det kan du søge hos nokia og se hvad de kommer frem til af forskellige muligheder.

du skal også oprette netværk via modem, og så skal du bruge et tlf. nummer 21210000 dette nummer gælder kun hvis det er tele danmark.
Har du en anden udbyder må du spørge hos udbyderen.

Spørg bare igen hvis der er mere du skal have hjælp til.
mvh Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : LottaJ

Dato : 26-06-04 09:13

Tak for svaret bevi54. SUPER!