/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opstart fejl i Enternet Explore .
Fra : audi
Vist : 537 gange
75 point
Dato : 25-06-04 11:52

Når jeg starter min computer op popper der en fejl box op . Som man skal lukke ned 8x mindst før den ikke popper op igen .
Der står at det er en script fejl i Internet explore og der kan ikke laves script på denne URL : http://balder.prohosting.com/2coool/ .
Når man så skriver den add. ind i sin browser kan siden ikke vises .
Fejlen kommer kun ved opstart af pc og ikke ved start af browser .
Hvordan kommer jeg af med den fejl??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 12:01

Du er sandsynligvis blevet hijacket! eller/og har snavs på din computer! Prøv først at gå ind på www.spywarefri.dk og kør deres online værktøjer!

Kommentar
Fra : audi

Dato : 25-06-04 12:35

Hey tedd tak for det hurtige svar. Men det hjalp desværre ikke .
Jeg er nu oxo god til at tjekke min Pc for sådan noget med bla. ad-aware .
fejlen kommer med nogle koder også .
Linje: 177
Tegn: 193
Fejl : Strengkonstanten er uafsluttet
kode: 0
URL: http://balder.prohosting.com/2coool/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 12:39

Hos mig skriver den udført men med fejl på siden!! Du må jo på en eller anden måde starte op med den side! Prøv og se om der ligger en genvej til den under programmer > start

Kommentar
Fra : audi

Dato : 27-06-04 17:34

hey igen tedd ....hvad mener du med en genvej i start??? er det startup menu'en du mener eller hvad??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 75 point
Dato : 27-06-04 17:37

Ja check osse der, men der ligger osse en start folder inde under programmer! Den må jo forsøge at starte den url op når du starter computeren!

Kommentar
Fra : audi

Dato : 27-06-04 18:05

tedd... start mappen i programmer var tom.. men så gik jeg ind og tjekkede alle linjer i startup menuen og der var en linje hvor mit program(System Mechanic 4) skrev at den så ud til at være invalid , så deaktiverede jeg den og nu er fejlen der ikke mere :P. Så mange tak for du hjælp mig frem til den fejl .

Godkendelse af svar
Fra : audi

Dato : 27-06-04 18:05

Tak for svaret tedd.