/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
HJLÆP
Fra : louisebinzer
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 16-06-04 19:00

Det er egentlig ikke et spørgsmål. mere et trist indlæg fra en pige som har mødt en sød fyr i tyrkiet, og som er blevet gode venner med ham.fik hans nummer, men han svare ikke når jeg skriver. måske har han givet mig et forkert.
Han arbejder i Tyrkiet (alanya) på Vega star hotel..
måske er det mig der er naiv.
SNØFT

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 30 point
Dato : 16-06-04 19:10

DU er ikke naiv - men måske en af de mange piger som tror på sydlændinges
historier om, at du er den eneste ene i ca. en uge eller 14 dage.
Sydlændinge har ofte en anden moral overfor "nordiske" piger/kvinder.
Det er grove ord, men tit også den sande virkelighed.
Jeg rejser en del og ser det ofte.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-04 19:12

Jeg tror du er lidt naiv. Har du aldrig hørt om ferieflirt. Det opfatter han garanteret som et frynsegode ved arbejdet , og har fundet en anden at bage på med det samme du er taget hjem. Og for det ikke skal være løgn, er han måske gift med en lokal pige og har 19 unger

Godkendelse af svar
Fra : louisebinzer

Dato : 16-06-04 19:25

Tak for svaret emesen.
du har nok ret. ved det ikke. for han lagde ikke rigtig op til mig, andet end vi snakket kanon godt sammen, du ved som man kan. og han var meget glad for min familie, han kom hele tiden over og snakkede, og så spurte han mig om han måtte få mit nummer så vi kunne skrive sammen. hmm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 20:54

Ja og det er også svært at råde, men når jeg nu har set og hørt så mange triste "romancer" kan jeg ikke lade være med at advare lidt.
Her i Norden er kvinder og mænd nogenlunde lige - det er de ikke syd på,
for det er en anden kultur og livsmønster.
Eyvind.