/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigt og centralt hotel/vandrehjem i K~
Fra : Styne
Vist : 2046 gange
10 point
Dato : 11-06-04 22:26

Hej..

Jeg overvejer at tage til Kbh en enkel weekend og vil derfor høre om der er nogen, der kender et billigt, men centralt, hotel eller bare vandrehjem i hovedstaden?

Hilsen Styne

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 11-06-04 22:40

Vandrehjemmet "Sjællandsbroen"

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-06-04 23:30

Nemt og billigt.
http://www.wittrupmotel.dk/

Accepteret svar
Fra : maya123

Modtaget 10 point
Dato : 12-06-04 06:29

Hej Styne

DANHOSTEL Copenhagen Bellahøj
Herbergvejen 8, 2700 Brønshøj
Telefon: +45 3828 9715
Fax: +45 3889 0210
Værter: Sally & Erik Sperling
Email: bellahoej@danhostel.dk

DANHOSTEL Copenhagen Bellahøj ligger 4 kilometer fra centrum, og alligevel i fredelige grønne omgivelser med den hyggelige Degnemose som nabo. Der er fine indkøbsmuligheder tæt på vandrerhjemmet.
Vandrerhjemmet har plads til 250 gæster fordelt på familie og flersengsværelser. Alle værelser har eget nøglekort. Der holdes døgnåben i receptionen, hvor der findes et stort udvalg af kioskvarer. Vandrerhjemmet tilbyder morgen, frokostpakker og aftensmåltider til populære priser. Der er fine transportmuligheder til centrum, hvert 5 minut i dagtimerne og i nattetimerne hver 1/2 time.

Faciliteter

Internetadgang til gæster

Internationale betalingskort modtages

Fee/gebyr

Adgang til tøjvask

Legeplads

Den Grønne Nøgle (se under Yderligere Information)

Udendørs grill

Opholdsstue

TV-stue

Telefon og telefax

Kiosk

Internetcafé

Have/plantage

Grønne områder

Du skal maile eller ringe.

Priser kan du se her: http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=93
Hvis du trykker oppe i menu på Vandrehjem, får du flere at vælge imellem.

God fornøjelse fra maya123

Kommentar
Fra : Styne

Dato : 14-06-04 21:04

Tak for et rigtig godt svar. Dejligt at se at der er nogen der gør noget ud af det.. :)

Overvejer at vælge Bellahøj.

Mvh. Styne

Godkendelse af svar
Fra : Styne