/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Kan ikke modtage tlf på Tele2
Fra : Nakita
Vist : 456 gange
150 point
Dato : 27-05-04 22:29

Jeg har skiftet fra Telmore til Tele2 mobil - dels pga. den lave minutpris hos tele2 og fordi jeg ikke brød mig om at TDC har overtaget Telmore .....
MEN - nu har jeg et mærkeligt problem:
Jeg kan ikke modtage opkald fra andre abonnenter der ikke har tele2 abonnement !!!!!

Jeg har kontaktet Tele2, da jeg mener at det er fejl i mit SIM-kort, men tele2 påstår, at det er alle andre selskaber, der har fejl på deres programmer.

Vi har prøvet at ringe til min mobil fra
- TDC fastnet
- Debitel fastnet
- Telmore mobil

ingen af disse opkald går igennem til min mobil. Man får bare disse 3-tonede fejlmeddelelser, som om man ringer til forkert områdenummer.

Nu går jeg og venter på svar fra Tele2 -¨men telefonisk har jeg kun fået en sludder for en sladder.

Har andre været ude for det samme?

 
 
Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 160 point
Dato : 27-05-04 22:33

Så deres forklaring er, at alle andre selskaber kollektivt og samtidig har fået en fejl der frasorterer lige nøjagtig dit Tele2 numre ???

Den forklaring køber du vel ikke, du må i røret igen og insistere på at få fejlen rettet omgående

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 28-05-04 08:49

Den lave minutpris er tilsyneladende det samme som
lavt serviceniveau.

Kommentar
Fra : jlbendtsen


Dato : 28-05-04 09:04

Hmmmm... Jeg har pga div advarsler osv holdt mig langt fra tele2.. har hørt mange klage over dem.

Kommentar
Fra : MSJTELECOM


Dato : 31-05-04 16:43

Tele2 er et firma der bygger på unge sælgere der laver opsøgende salg telefonisk samt på gader og stræder. De er provisionslønnede sælgere, som kun har en tanke i hovedet nemlig at få kunden til at skifte til deres selskab. de bruger alle kneb og løfter. Men virkeligheden er en anden. Når kunden har sat sin underskrift er den bindende overfor selskabet. så derfor er der mange kontrakter der ligger og venter på at blive tastet manuelt, da det er vigtigere at få flere kunder i hus end det er at få aktiveret de kort der allerede er udleveret.

Sad but true :0)

Godkendelse af svar
Fra : Nakita


Dato : 01-09-04 17:00

Tak for svaret Better_Performance.
Jeg er gået tilbage til Telmore
                        

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408928
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste