/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SOFTICEMASKINE
Fra : camnan
Vist : 3682 gange
20 point
Dato : 26-05-04 12:58

Jeg søger og jeg søger.. men kan kun finde softicemaskiner som kan lejes.. hvordan og hvor køber jeg en softicemaskine?
det er meget vigtigt.. og jeg er bare på den!!! glæder mig til at se svar fra de kloge brugere!!

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 30 point
Dato : 26-05-04 13:01
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-05-04 13:03

Jeg skrev auktion .. sludder .. den er TIL SALG (sorry)
/ PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-05-04 15:33

> camnan
Har du købt maskinen ? .. Husk at lukke spørgsmålet ..
/PG

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-05-04 15:34

det er da ikke noget problem hvis du vil betale ca 250.000 som en softice maskine koster

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-05-04 15:35

da kan også leje den igennem permier is for eksempel.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-05-04 15:50

camnan

er du villig til at betale prisen som er for en ener det vil sige et tapsted ca 155.000.- plus moms 250.000 Kroner for to tapsteder, så skriv det og jeg skal sætte dig i forbindelse med en sælger.

per

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-05-04 16:04

Nu var spørgsmålet:
".. hvordan og hvor køber jeg en softicemaskine?"
Den henvisning jeg kom med "handler" ikke om 250.000 MEN "kun" 6.500.
/PG

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-05-04 16:07

Guild

nu skriver spørgeren ikke om det skal være en (hobby) maskine eller en proff

per

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-04 16:10

Hvis det er en "proff" maskine du efterspørger, kan de leases/lejes ved leverandørerne af softice.

Skal det være nyt/brugt. Hjemme eller proff.?????

Vær meget obs på at det er noget der er til at holde rent, ellers får du stygge problemer med levnedsmiddelkontrollen. Til proff-brug er en snak med dem, inden køb en klog ting.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-05-04 16:16

camnan

her har du adressen så kan du bare kontakte Dem http://www.ig-gruppen.dk/Produkter/Softice.html du skal vide at der er en del Tricks med softice maskiner, blandt andet hvordan du tjener betydeligt mere på dine varer, men det kræver at du nu viser dig på siden for at få dette trick ik

per

Godkendelse af svar
Fra : camnan

Dato : 30-05-04 17:20

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : ninischjer

Dato : 30-08-05 14:49

Hvis du stadig vil købe en softicemaskine, har jeg en til salg med tre haner, den har kørt ca 6 mdr. og kan købes for 100.000 kr. plus moms

Nini