/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kablemodem står og blinker?
Fra : dbl
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 23-05-04 12:40

Hej derude i cyberland!

Er der nogen der kender et program som kan vise hvilken programmer der "snakker" med internettet? Det skal IKKE være et program der fortæller mig hvilken programmer der kan "snakke" med internettet, men et der kan fortælle mig hvilken programmer der "snakker" med internettet LIGE NU.
For jeg har lagt mærke til at mit kablemodem står og blinker, også selvom jeg ikke lige er ved computeren.

På forhånd tak.

Mvh.
dbl

Accepteret svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-04 13:32

systemet står jo og kommunikerer konstant og der er ikke det store i det....

http://www.netlimiter.com/ er et godt program til dit formål, med den kan du også styre hvor meget hver enkel program må bruge.....

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 23-05-04 13:34

Hej dbl
Det at kabelmodem står og blinker har ikke noget med programmer ude fra at gøre. Hvis du har lukket din computer ned vil kabelmodem stadig stå og blinke og det skal det gøre for at vise der stadig er kontakt til din udbyder og således kan din udbyder hvis de ønsker det opgradere dit kablemodem, det kan ske af og til.
hilsen rednuf

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 17-07-04 09:24

Hej rednuf!
Nej hvis jeg slukker min computer, så står kabelmodemet ikke og blinker.

Godkendelse af svar
Fra : dbl

Dato : 05-10-04 09:53

Der er jo ikke sket så meget i dette spørgsmål i lang tid, så jeg prøvet at ringe til TDC. Og konkurrencesvar.dk du ramte næsten plet. Det er mit modem der står og fortæller TDC's server at det er online. Mere var der ikke i det.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk