/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flybilletter til (k)America
Fra : Nixon
Vist : 521 gange
20 point
Dato : 28-05-01 12:46

Min kæreste og jeg skal til USA, Miami og LA, en uges tid hvert sted. Miami bliver fra 13-21/10-2001, og LA bliver enten før eller efter. Mit spg. lyder: Hvem skal jeg flyve med derover og skal jeg tage til Miami først og derefter flyve indenrigs eller hvordan?

Logi er sørget for.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-01 18:52

Hej

Evt British Airways, dem har vi gode erfaringer med til USA.

VH Birgitte

"Nixon" <Nixon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:60qQ6.5966$rB3.646436@news010.worldonline.dk...
> Min kæreste og jeg skal til USA, Miami og LA, en uges tid hvert sted.
> Miami bliver fra 13-21/10-2001, og LA bliver enten før eller efter. Mit
> spg. lyder: Hvem skal jeg flyve med derover og skal jeg tage til Miami
> først og derefter flyve indenrigs eller hvordan?
>
> Logi er sørget for.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-01 21:15

Hej,

flyv med dem der er billigst. Vi har fløjet med Delta og Lufthansa. Begge dele var ganske udmærket. Du kan næppe flyve direkte fra DK til Miami. Du skal derfor overveje, om du vil have det største jetlag på vej derover eller på vej hjem? Umiddelbart ville jeg tage den længste flyvetur først, dvs. LA.

Kennet
Nixon <Nixon.news@kandu.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:60qQ6.5966$rB3.646436@news010.worldonline.dk...
> Min kæreste og jeg skal til USA, Miami og LA, en uges tid hvert sted.
> Miami bliver fra 13-21/10-2001, og LA bliver enten før eller efter. Mit
> spg. lyder: Hvem skal jeg flyve med derover og skal jeg tage til Miami
> først og derefter flyve indenrigs eller hvordan?
>
> Logi er sørget for.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 14:00

Nixon <Nixon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:60qQ6.5966$rB3.646436@news010.worldonline.dk...
> Min kæreste og jeg skal til USA, Miami og LA, en uges tid hvert sted.
> Miami bliver fra 13-21/10-2001, og LA bliver enten før eller efter. Mit
> spg. lyder: Hvem skal jeg flyve med derover og skal jeg tage til Miami
> først og derefter flyve indenrigs eller hvordan?
>

Jeg har fløjet med KLM fra Atlanta for nyligt. Dette firma kan jeg under
ingen omstændigheder anbefale! Servicen ombord og efterfølgende på mine
kommentarer var *meget* mangelfuld.

Jeg har i USA fløjet indenrigs med Delta. Dem har jeg været meget godt
tilfreds med.

Det er nok billigst at flyve til Miami først og så tage en indenrigsflyvning
til LA. Fx. med Delta.

Prøv evt. at kigge på http://www.flybillet.dk

--
Mvh
Ida Maria Sluyterman
www.kiefer.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 16:09

>
> Jeg har fløjet med KLM fra Atlanta for nyligt. Dette firma kan jeg under
> ingen omstændigheder anbefale! Servicen ombord og efterfølgende på mine
> kommentarer var *meget* mangelfuld.
>
Jeg har fløjet med KLM til Ecuador, og fik alletiders service.

> Jeg har i USA fløjet indenrigs med Delta. Dem har jeg været meget godt
> tilfreds med.
>
> Det er nok billigst at flyve til Miami først og så tage en indenrigsflyvning
> til LA. Fx. med Delta.
>
> Prøv evt. at kigge på http://www.flybillet.dk
>
Jeg tror, at det bedst kan betale sig, at købe hele turen på en gang. Rejsebureauer plejer at være billigst. Jeg har ikke kunnet finde billigere billetter på nettet. Jysk rejsebureau er et bud.

Prøv også gruppen rec.travel.air. De ved ALT om flyvning i USA, herunder priser, kvalitet, lufthavne mv.....

Kennet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 18:53

"Pernille og Kennet" <kennets@post1.tele.dk> wrote in message
news:9eubmh$omk$1@news.inet.tele.dk...

"have det største jetlag på vej derover eller på vej hjem? Umiddelbart ville
jeg tage den længste flyvetur først, dvs. LA."

Normalt opleves jetlag især, når man flyver mod øst - altså hjem.

Mvh
Jan

PS.: Min newsreader kan ikke markere jeres tekst som citat, da i bruger
'quoted printable'

Godkendelse af svar
Fra : Nixon

Dato : 22-06-01 10:10

Tak for svaret Birgitte Abkjær, jeg har dog imidlertid bestilt på Flybillet.dk, som efter længere tids søgen viste sig at være billigst med KLM derover og Northwestern hjem

Kommentar
Fra : Nixon

Dato : 22-06-01 10:23

tak for dit svar, du skulle have haft point for dem, men jeg fik trykket forkert, sorry. Jeg har købt hos flybillet.dk som du skrev, men flyver med KLM, på trods af din advarsel, da jeg fra venner har fået positive tilbagemeldinger samt, at de var væsentlig billigere end resten.

Jeg tager det lange stræk til LA først, indenrigs med national air til Miami og hjem igen med Northwestern. t/r USA/DK kostede mig 4500,-/pers. og indenrigs kr. $374,-/pers. (kr. 3200,-). Indenrigsflyvningen var den eneste til den pris, alle andre afgange/selskaber skulle have $610,- for det... Dyrt efter min smag.

Igen mange tak for dit svar. Hvis jeg laver et et spg. med stor belønning rettet til dig vil du så være interesseret i det, så du bliver belønnet for dit svar?

"Ida Maria Sluyterman" skrev d. 29-05-01 14:00 dette indlæg :
> Nixon <Nixon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:60qQ6.5966$rB3.646436@news010.worldonline.dk...
> > Min kæreste og jeg skal til USA, Miami og LA, en uges tid hvert sted.
> > Miami bliver fra 13-21/10-2001, og LA bliver enten før eller efter. Mit
> > spg. lyder: Hvem skal jeg flyve med derover og skal jeg tage til Miami
> > først og derefter flyve indenrigs eller hvordan?
> >
>
> Jeg har fløjet med KLM fra Atlanta for nyligt. Dette firma kan jeg under
> ingen omstændigheder anbefale! Servicen ombord og efterfølgende på mine
> kommentarer var *meget* mangelfuld.
>
> Jeg har i USA fløjet indenrigs med Delta. Dem har jeg været meget godt
> tilfreds med.
>
> Det er nok billigst at flyve til Miami først og så tage en indenrigsflyvning
> til LA. Fx. med Delta.
>
> Prøv evt. at kigge på http://www.flybillet.dk
>
> --
> Mvh
> Ida Maria Sluyterman
> www.kiefer.dk
>

Kommentar
Fra : Nixon

Dato : 22-06-01 10:27

Tak for dit svar, det er også den opfattelse jeg har fra venner og bekendte, og så var prisen den bedste, så har valgt KLM.

"Pernille og Kennet" skrev d. 29-05-01 16:09 dette indlæg :
> >
> > Jeg har fløjet med KLM fra Atlanta for nyligt. Dette firma kan jeg under
> > ingen omstændigheder anbefale! Servicen ombord og efterfølgende på mine
> > kommentarer var *meget* mangelfuld.
> >
> Jeg har fløjet med KLM til Ecuador, og fik alletiders service.
>
> > Jeg har i USA fløjet indenrigs med Delta. Dem har jeg været meget godt
> > tilfreds med.
> >
> > Det er nok billigst at flyve til Miami først og så tage en indenrigsflyvning
> > til LA. Fx. med Delta.
> >
> > Prøv evt. at kigge på http://www.flybillet.dk
> >
> Jeg tror, at det bedst kan betale sig, at købe hele turen på en gang. Rejsebureauer plejer at være billigst. Jeg har ikke kunnet finde billigere billetter på nettet. Jysk rejsebureau er et bud.
>
> Prøv også gruppen rec.travel.air. De ved ALT om flyvning i USA, herunder priser, kvalitet, lufthavne mv.....
>
> Kennet
>