/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ip adresse!
Fra : Nick15
Vist : 472 gange
40 point
Dato : 08-05-04 11:17

Hej er der ikk et program der laver ens ip adreese om hele tiden`????

Mhv Nick

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 11:20

Med mindre du har købt en fast IP adresse, så bliver du tildelt en ny hver gang du logger på

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 08-05-04 11:21

Hejsa,

Hvorfor da det?

Hvis du er koblet op med dhcp kan du udføre følgende commandoer i en command pompt:

ipconfig /release
ipconfig /renew

Så skulle din ip bliver fornyet.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-04 12:31

Hvad ønsker du at opnå med det.
Er du blevet udelukket fra sider, så er der vel en grund.
De fleste grunde er eks. chikane i gæstebøger.
Tænk på dit telefonnummer, tænk hvis det kunne skiftes konstant.
Formålet med det. er vel fordi at man ikke har 'rent mel i posen'.
Hvis det er for at beskytte din egen pc , er det en firewall du har brug for.
Uanset hvor meget du skifter ip, vil du kunne spores til din udbyder.
prøv http://net2620.dk/se-ip
Natmaden

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-05-04 12:34

se din ip-adresse her:

http://www.minip.dk/

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 08-05-04 13:53

Det er fordi jeg downloader ting og sager og har ikk lyst til at få pirat gruppen på besøg!!!!!

Nick

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 13:55

Så kan du jo bare holde dig til at downloade ting som det er lovligt at downloade, så er der ret stor sikkerhed for at de ikke besøger dig

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 40 point
Dato : 08-05-04 13:56

det kan være ligegyldigt. TDC eller hvem din udbyder nu er hved godt hvem der har hvilke ip på de forskellige tidspunkter. Det er jo dem som uddeler dem. Med de nyeste sager kan APG faktisk gå til din udbyder med beviser og lukke din forbindelse.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 14:00

Jeg kan ikke lade være med lige at smide dette link

http://www.kandu.dk/dk/tip/7878

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-04 16:26

Du spurgte da vist ca om det samme den anden dag unge mand og fik svar !!!! var det ikke godt nok ??? det ændrer sig jo ikke af at spørge flere gange.
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 09-05-04 18:29

Tak for svaret kvolsgaard.