|
| Kommentar Fra : Cornell24 |
Dato : 01-05-04 01:54 |
| | |
|
Start -> Indstillinger -> Netværks og opkaldsforbindelser
Kontroller at din forbindelse er aktiveret.
Du skulle vel aldrig være abonnent hos Arrownet, vel??
MVH
Andreas1982
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 01-05-04 02:24 |
|
Jeg tror kun jeg har opdatert min virus scanner der heder avast, men det har jeg gjort nesten daglig i flere måneder.
Skal tjekke om forbindelsen er aktivert neste gang jeg får problemer med og komme på nettet. Jeg har Cyber City.
Alimak
| |
| Kommentar Fra : technet |
Dato : 01-05-04 08:20 |
|
har du kørt adaware eller noget i den retning så kan din winsock måske være
ødelagt.
og der findes en fix for det og den kan hentes her
http://members.shaw.ca/techcd/VB_Projects/WinsockFix.zip
----------------------------------------------------------------
og måske skal du afinstallere alt hvad der har med netkortet at køre
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 01-05-04 12:54 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : alimak |
Dato : 13-05-04 19:03 |
|
Tak for svaret arlet.
Jeg sendte en hijackthis log til arlet, ca en uge efter den første log,den var ren. Den siste log var det en del snavs.der nu er fjærnet. Og mirakler over alle mirakler min computer er helt ok igen.ingen fejl,kører perfekt.Derfor point til Arlet.Tak til alle der prøvede at hjælpe.
Alimak
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|