/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Ervolder
Fra : Rytterknaegten
Vist : 688 gange
299 point
Dato : 09-04-04 01:13

Christian Emil Theobald Valbjorn født 21 Oktober 1856, oplysninger fundet på en UK side, så det er nok en Valbjørn?? Det jeg søger nu er hans Mor: Johanne Marie Christiane ERVOLDER, har ikke yderligere oplysninger. Så nu ER jeg derhenne hvor I Topnavne vist er i "Hopla" ikke?
Det eneste jeg har kunnet finde var Ervolder slægt i Salt Lake City Utah i Usa. Da Christian Emil iflg. oplysninger var født i København, skal jeg jo nok ikke søge" over dammen"
Så "Vi" er nok i København i starten af 1800 tallet. Kan I hjælpe mig videre?
Mvh Rytterknaegten

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 09-04-04 02:15
Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 299 point
Dato : 09-04-04 17:21

Du kan søge videre på FS. her er mor, far , søn , søns, kone osv.
Senta

You searched for: Johanne marie christiane Ervolder [refine search]
Exact Spelling: Off
Matches:All Sources - 2
International Genealogical Index - Denmark
1. Johanne Marie Christiane Ervolder - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Birth: 21 JUN 1825 Tarnby, , Kobenhavn, Denmark

2. Johanne Marie Christiane Ervolder - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Birth: 21 JUN 1825 Tarnby, , Kobenhavn, Denmark

Matches: International Genealogical Index/Denmark - 2
Return to top of page

You searched for: Christian emil theobald Valbjorn [refine search]
Any Event, 1856
Exact Spelling: Off
Matches:All Sources - 2
International Genealogical Index - Denmark
1. Christian Emil Theobald Valbjørn - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Birth: 21 OCT 1856 Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

Matches: International Genealogical Index/Denmark - 1

Pedigree Resource File
2. Christian Emil Theobald Valbjørn - Pedigree Resource File
Gender: M Birth/Christening: 21 Oct 1856 København

Matches: Pedigree Resource File - 1
Return to top of page

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 13-04-04 07:31

Tak for svaret senta.

Kommentar
Fra : bjarklev

Dato : 15-04-04 15:01

Ellers kan du bare spørge mig. Jeg har en masse på begge familier.
Skriv evt. til mig på martin@bjarklev.dk

Med venlig hilsen
Martin Bjarklev

Kommentar
Fra : valbjoern

Dato : 14-12-05 00:19

Johanne Marie Cristine Ervolder:

Far: Johannes Ervolder , gift d.18 Januar 1822 i Trinitatis kirke
Mor: Ane Marie Knudsen , født 1797 i Kbh. død 25 Februar 1829 i Kbh

Kommentar
Fra : valbjoern

Dato : 14-12-05 00:46

Han er iøvrigt født på lolland som resten af "flokken" 17 november 1881 Hunseby, Musse herred ,Maribo. Han rejste til England hvor han blev gift med Agnes Parker hvorfor man i liverpool i dag møder folk med efternavnet Valbjorn.

Mvh Claus