/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Popup(Hader dem)
Fra : amc
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 04-04-04 22:35

Jeg er begyndt at få en masse popup i nyt vindue er der ikke nogen der ved hvordan man slipper af med dem...Jeg køre med Google popup killer men den hjælper jo ikke når de popup i nyt vindue.....HJÆLP

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-04-04 22:42

Du kan evt. installere Avant Browser, den er virkelig effektiv

www.avant.com

ps. Hvad har det med computerspil at gøre?

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 22:46

Ved ikke hvor jeg ellers skal spørge

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 22:48

Godt link for bare Siden kan ikke vises men jeg har den på k-komputer cd men jeg vil heller bruge internet explorer

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 22:48

Godt link for bare Siden kan ikke vises men jeg har den på k-komputer cd men jeg vil heller bruge internet explorer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-04-04 22:49

Det er jo egentlig bare et program der lægger sig over IE, alle fuktioner i IE er de samme, der er bare tilføjet nogle funktioner

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-04-04 22:50

Her er det rigtige link, sorry

http://www.avantbrowser.com/

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 22:53

Ok..... er det noget være at bruge

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-04-04 22:55

Jeg installerede den for et par måneder siden og er stærkt begejstret, der er et hav af fede funktioner, bl.a.

Password administration
Flere startsider
"Fælles" minimeringsknap (du kan lukke eller minimere ALLE vinduer på en knap)
Indbygget google bar (Så den kan du beholde)
EFFEKTIV pop-up killer

Og en masse andet

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 23:00

Jeg prøver lige at lægge den ind så må vi se om jeg kan li' den

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 23:58

Så køre jeg med den....MEN genvejstaster på mit Logitech dur ikke og det bruger jeg meget så jeg ved ikke om det lige er noget for mig..........................Og jeg må ind på Internet Explorer for at få Send Indlæg frem så det er der ikke meget ved

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 05:17

Hvis det er en der lægger sig i et nyt vindue er det da sikkert spy og spam du skal jagte på din pc så prøv lige at hente og kører disse programmer
http://download.com.com/3000-2094-10045910.html
http://download.com.com/3000-2144-10122137.html
og hjælper det ikke så prøv lige en onlinescanning her
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Mvh Sune
Ps.Jeg kører også med Avant og syns den er helt ok

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 05:20

Og endelig er der jo også arlets side
Her http://www.arlet.dk/index.htm?/faeettrojan.htm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-04 06:47

Hejsa
Gå du hellere ind forbi Spywarefri og scan din computer igennem for spyware. Det skulle ikke undre mig, om du er KRAFTIGT angrebet. Du kan evt. benytte Spywarefris forum til hjælp. De er flinke til at hjælpe (inden for samme dag).
Personligt hygger jeg mig med Baydens Popup Popper som kan findes under værktøjer. Den fylder "next to nothing" og her er det DIG som bestemmer... ingen andre.
HUSK!... det var Sune som kom med Spywarefri + meget andet... ikke mig.
Hygge...
Søren (på jobbet)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-04-04 10:50

Så køre jeg med den....MEN genvejstaster på mit Logitech dur ikke og det bruger jeg meget så jeg ved ikke om det lige er noget for mig..........................

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-04-04 10:52

Jeg har lige lagt Baydens Popup Popper men den køre vist ikke sammen med Avant Browser....Kan det passe at men ikke kan updater Avant Browser eller komme ind på deres hjemmeside :-/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 13:20

Hvis du lige har downloadet Avant er det jo den nyeste version du har liggende men du kan ikke lægge en pop up stopper i Avant den har jo sin egen inbygget men prøv nu at kører de programmer jeg har lagt til dig så skal din google nok virke fremover
Mvh sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-04 13:29

Når du så har fået ordtnet det hele skal du lige have denne også så er du spamfri i din postkasse også
http://www.spamfighter.com/
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 05-04-04 18:54

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-04-04 19:05

Men jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke kan komme ind på deres hjemmeside :-/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 19:23

Øhh hvad for en hjemmeside????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-04-04 19:42

Avant Browser