/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til ellebye
Fra : maya123
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 19-03-04 12:27

Lidt blomster-point til dig, for alle dine gode tip om sikkerhed, hvad vi efter min mening ikke kan få nok af. Jeg har set voksne mænd, næsten græde af frustration over virus og orm, så tak herfra også til til alle de andre der giver tip og råd i sikkerhed. Bliv bare ved, allesammen.

God weekend fra maya123

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:42

Gode tip??
Jeg syntes det er lidt trætne at se samme tip efter tip om at der nu er kommet en ny virus/vira på banen.. Vi ved godt de kommer hele tiden... Der er ikke meget tip over det.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-04 13:54

>Zerg911, så kan jeg ikke forstå, at gennemsnitlig læst ligger på et godt stykke over 100 skriver ethunderede.
Det må da sige lidt om interessen for at blive orienteret.

Faktisk er det de mest læste tip.
Jeg har altid givet udtryk for at jeg er ligeglad for point, men jeg har også tidligere skrevet, at så længe så mange læser og ønsker at blive orienteret om nye vira, så bliver jeg ved.

Fanger man blot 4 eller 5 kan det måske undgåes at 100 bliver smittet.

Ja, det er da den enkelte brugers eget problem med at opdatere deres antivirusprogrammer, men omvendt hvor mange ser vi ikke alligevel stå med problemet og ønsker hjælp til at løse det??

Mvh, samt rigtig god weekend
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 19-03-04 15:53

Tak for svaret ellebye og stadig et klap herfra, fortsat god dag til jer begge fra maya123

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-03-04 16:50

Må man her på falderebet tilføje, at selvom jeg selv er godt orienteret om nye virus så er det altid glædeligt, at se at Ellebye gider formidle informationen videre til andre der sikkert ikke får den nye virusinformation, og hvis jeg skulle vurdere hvor mange TIP der har værdi ud over de point de giver skribenten så er det få der har værdi for ret mange. Bare bliv ved Ellebye for jo flere der bekæmper virus jo mindre spredes den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-04 16:57

Yes - tip om virus er vidensdeling, og for alle de som ikke har rullet pigtråd omkring computeren...........endnu, er et tip om virus guld værd.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-03-04 19:12

Jeg takker, og skulle I være en af de heldige der får lov at vurderetippet, er ikke brugbart helt fint, den er bestemt ikke dem jeg er ude efter.

ellebye