/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
winamp?
Fra : lyhne1
Vist : 443 gange
200 point
Dato : 02-03-04 01:53

Hejsa.

Jeg har hørt Winamp skulle være et godt musikafspilningsprogram...Men hvor finder man det???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-04 01:55
Accepteret svar
Fra : Cornell24

Modtaget 210 point
Dato : 02-03-04 01:55

www.winamp.com selvfølgelig.... og ja, det er super godt.

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 01:55

Tak for svaret Cornell24.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:05

Det er da morsomt, tedd besvarede først !!! Men er det fordi lyhne at du at du lige har fået point fra Conell, men Cornell får bare ikke disse her point

Hvis i bytter point så gør det dog åbentlyst, så seriøse brugere er fri for at bruge tid på jeres spørgsmål.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:12

hehe.. Sorry.. Vi skulle bare se om det kunne lade sig gøre... En velfortjent næse til os begge... Men tak for hjælpen alligevel...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:14

Ja, men du skylder tedd 200 point for den rigtige besvarelse.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:17

ok. Tedd.. Laver et spg. til dig i samme kategori...

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 02-03-04 02:20

bentjuul kan du ikke bare klappe, og lade os prøve på at snyde uden nogen ligger mærke til det :)

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:21

ja!! Det er jo åbenbart kun os selv vi snyder alligevel...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:26

Jo, det kan jeg godt, men enten må I gøre det ordentlig så det ikke opdages eller udveksle point i smalltalk, hvor brugerne ikke køber spørgsmålet for at se svaret. Der kan være nogen der har brug for viden om screenshot eller hvordan winamp bruges og det de køber er en lang næse.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:30

nej, ikke rigtigt..<svarene er jo oprigtige nok...