/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvorfor kan jeg ikke åbne link?
Fra : rosekamp
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 26-02-04 17:10

Nu har jeg lige installeret min ny pc og tænkte jeg nok hellere må bruge firewall m.v. for at hindre diverse ubehageligheder. Nu kan jeg imidlertid hverken komme på netbank eller åbne f.eks. et link fra et Kandu spørgsmål. Hvor skal jeg checke/unchecke eller skal jeg simpelthen droppe firewall? Eller er det slet ikke derfor? Med andre ord; de fleste link åbner ikke hverken i samme eller nyt vindue.

Rosekamp

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-04 17:24
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-04 19:13

Det sikkert et udmærket link arlet, men problemet er jo at rosekamp ikke kan åbne et link fra et kandu spørgsmål
Du kan højreklikke på linket og vælge kopier genvej rosekamp, det kan du bagefter indsætte i dit adressefelt i IE ved at højreklikke i dette og vælge indsæt. Der er stor sandsynlighed for at det er din firewall der skaber problemet dog! Hvad er det for en firewall?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 19:35

Hvis du har xp styresystem er der indbygget firewall så du ikke behøver at installerer en Og så vil jeg da også lige sige at jeg da aldrig har haft en firewall og det da gået helt fint uden du kan jo bare køre sybot eller ad aware og så et godt antivirusprogram som avg antivirus og så en browser der har pop up stopper som feks avant så er du godt kørende
Mvh Sune

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 27-02-04 10:19

Det er XPs firewall. Den er desuden slået fra så det er ikke problemet.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 27-02-04 10:20

Jeg kan godt åbne et enkelt link, men jeg kan kun have 2 vinduer åbne. Hjælp hjælp... det er da skide irriterende.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-04 15:57

Har du prøvet mulighederne i arlets link?

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 02-03-04 09:40

Tak for svaret arlet.

Rosekamp