/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win XP Pro BIG trouble Mangler jeres hjæ~
Fra : kick
Vist : 303 gange
40 point
Dato : 21-02-04 00:30

Jeg vil køre defrag iaften på mit kære C drev samt scandisk men når den skal anlalyserer drevet kom den med flg fejl.

Defragementeringen af C:\ Master blev afbudt fordi at der er uoverenstemmelser i filsystemt køre CHKDSK eller SCAN disk på MASTER
for at reparere uoverenstemmelser,og køre derefter Defragmenteringen igen.....

Har prøvet at køre de 2 forslag men ingen ting kan hjælp mig...
Har næsten lige installeret ny harddisk faktisk er det kun en uge siden,og er delt op ved hjælp af PM 8.0 C:\15GB og Backup drev på 100GB...

Hjælp hvad skal jeg dog gøre da jeg helst vil undgå FORMAT C:\

MVH kick

Ps Jeg har kun 40 point og vil gerne have delt flere ud så håber på at der er nogle der vil hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-04 00:36

Hent og kør et af disse : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

Jeg bruger selv : http://tucows.tdconline.dk/preview/229371.html

...men pas på !!! Man kan nemt komme til at lave ulykker, så læs programmets brugsanvisning godt igennem inden du begynder.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kick

Dato : 21-02-04 01:21

Tak for svaret molokyle.

Mange MILIONER TAK for hjælpen Molokyle REG CLEAN var hvad der skulle til,fedt nu kan jeg scan/DeFrag min maskine igen...
Og kan sove godt i nat ikke noget der kan slå at pc'en ikke virker som den skal,Kan sgu ikke takke nok...

Nat nat og sove godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 01:26

</MOLOKYLE>