/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "polles"
Fra : refi
Vist : 501 gange
1 point
Dato : 18-02-04 22:29

Det er et gammelt tip du har på.
SE 8 TIP LÆNGERE NEDE

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 11 point
Dato : 18-02-04 22:37

Jeg kan da godt se det.
Det sjoveste er at du ikke engang får 2 stjerner for det, og han får 2,5 selvom det er det samme tip.

Det kan være at jeg skal skrive det samme tip 3. gang, så får jeg måske 5 stjerner?

Nej, kun en spøg.

Mordex

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 22:38

PRØV

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 22:55

Det tror jeg ikke er så god en ide.
Jeg får nok bare nogen på af de andre.

Jeg havde jo mit supertip for ikke så længe siden.

Men jeg vil lige overveje det, bare for at se hvor mange stjerner jeg kan få for det.

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 23:03

Nu er det sådan med tip at det kun er de "gamle" der kan huske dem! Tips er jo lidt svært at søge efter, så det går nok med mindre tipset er 10 år gammelt og almen viden!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 23:13

Nej det nye tips kom 3 timer efter det andet og en en næsten "kopi"

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 01:09

Tak for svaret Mordex.
Polles kom aldrig

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 01:11

Det er jeg på en måde glad for.
Det er fakstisk mig der har holdt ham tilbage, for at få de 11 point (kun en joke)

Tak for pointene.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 01:19

"svindler"