/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
banedæk2 omformuleret
Fra : b.jeppesen
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 11-04-02 17:46

Jeg prøver lige at være mere præcis!
Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt til ræs.
de skal selvfølgelig ikke være så slidte at trådene stikke ud:)
og nej, det er ikke for at blære mig, selv om det ville være noget af en præstation, på en cbr1000. Grunden til brug af "banedæk" er for at spare penge, det kan da godt være(nu tænker jeg på tidligere svar) at de kan være ubehagelige når de er trekantet, men de er heller ikke så fede firkantet:) det er en vanesag
Tak for tidligere svar
Mvh
Bjørn cbr1000f

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 18:44

Hejsa ´

Det kunne jo også være man lige mangler lidt kunst i _SlyngelStuen_ , bare
sådan lidt pynt i hjørnet, _tilfældigt_ oplyst med et par halogenlamper.
Sådan et sæt brugte bane slicks der stadig dufter af varm gummie & Oktan
*SNUS.....MMMMMmh*

Nogen i nærheden af Næstved der vil af med et sæt ?

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !
http://falken.vikingdk.net < Køre Periodiske >
hpaalling@hotmail.com
Peter_falken@hotmail.com <Msn Messenger & Game Voice>
ICQ # 28655310
Hvis livet ikke er sjovt - hvorfor griner jeg så ?
"b.jeppesen" <b.jeppesen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:A9it8.15055$567.819303@news000.worldonline.dk...
> Jeg prøver lige at være mere præcis!
> Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt
> til ræs.
> de skal selvfølgelig ikke være så slidte at trådene stikke ud:)
> og nej, det er ikke for at blære mig, selv om det ville være noget af en
> præstation, på en cbr1000. Grunden til brug af "banedæk" er for at spare
> penge, det kan da godt være(nu tænker jeg på tidligere svar) at de kan
> være ubehagelige når de er trekantet, men de er heller ikke så fede
> firkantet:) det er en vanesag
> 120/70/17--180/55/17.
> Tak for tidligere svar
> Mvh
> Bjørn cbr1000f
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 09:13

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:a94i67$qrd$1@sunsite.dk...
> Hejsa ´
>
> Det kunne jo også være man lige mangler lidt kunst i _SlyngelStuen_ , bare
> sådan lidt pynt i hjørnet, _tilfældigt_ oplyst med et par halogenlamper.
> Sådan et sæt brugte bane slicks der stadig dufter af varm gummie & Oktan

> *SNUS.....MMMMMmh*

Ka du ikke nøjes med en 190/55-17 der kogt helt igennem for så har jeg en
stak til at ligge

Nej seriøst så tror jeg sku hurtigt du bliver træt af lugten..

-
Morten Dahl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 09:32

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message
news:a964m6$1uq2$1@news.cybercity.dk...
> Ka du ikke nøjes med en 190/55-17 der kogt helt igennem for så har jeg en
> stak til at ligge
Mener du 190/55 eller 190/50?

JS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 09:56

Har vist nogle

Metzeler Rennsport RS2 (Komplet sæt)
Bridgestone BTR001 Medium (Komplet sæt)
Dunlop D207 (Komplet sæt)
etc...

Liggende fra ræs. Alle kun brugt på siderne, midten næsten som ny.

Hvad vil du gi´? Ring evt på 20437820 eller send prv. mail.

Tommy

"b.jeppesen" wrote:

> Jeg prøver lige at være mere præcis!
> Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt
> til ræs.
> de skal selvfølgelig ikke være så slidte at trådene stikke ud:)
> og nej, det er ikke for at blære mig, selv om det ville være noget af en
> præstation, på en cbr1000. Grunden til brug af "banedæk" er for at spare
> penge, det kan da godt være(nu tænker jeg på tidligere svar) at de kan
> være ubehagelige når de er trekantet, men de er heller ikke så fede
> firkantet:) det er en vanesag
> 120/70/17--180/55/17.
> Tak for tidligere svar
> Mvh
> Bjørn cbr1000f
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 12:51

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:a9662c$r5d$1@sunsite.dk...
>
> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message
> news:a964m6$1uq2$1@news.cybercity.dk...
> > Ka du ikke nøjes med en 190/55-17 der kogt helt igennem for så har jeg
en
> > stak til at ligge
> Mener du 190/55 eller 190/50?

bla bla bla.. det fordi min 600 kører 180/55 og 750´n kørte med 190/50..
bare fodi jeg sover en smule skal man straks mobbes..

-
Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 12:57

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message
news:a96hf7$2k81$1@news.cybercity.dk...
> bla bla bla.. det fordi min 600 kører 180/55 og 750´n kørte med 190/50..
> bare fodi jeg sover en smule skal man straks mobbes..
Nei, spørsmålet var faktisk seriøst ment. Det er kommet dekk som er i
190/55, og de skal etter sigende tilby flere fordeler en 50 profil.

JS

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-02 15:17

On Thu, 11 Apr 2002 15:45:51 GMT, "b.jeppesen"
<b.jeppesen.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg prøver lige at være mere præcis!
>Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt
>til ræs.
Nu var jeg liiige ved at henvise dig venligt men bestemt til
dk.marked.privat.motorcykel, men kom i tanke om at jeg har et hel nyt
Bridgestone BT57 (ikke et banedæk, men ganske godt og med en del km.
i) i 180/55/17 som jeg vil sælge dig..
Men mail hvis du er interesseret. Og det inden Uffe får øje på, hvad
der foregår i tråden

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"
- Terry Pratchet, "Moving Pictures" (DiscWorld)

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 12-04-02 17:25

"Peder" skrev d. 12-04-02 15:17 dette indlæg :
> On Thu, 11 Apr 2002 15:45:51 GMT, "b.jeppesen"
> <b.jeppesen.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Jeg prøver lige at være mere præcis!
> >Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt
> >til ræs.
> Nu var jeg liiige ved at henvise dig venligt men bestemt til
> dk.marked.privat.motorcykel, men kom i tanke om at jeg har et hel nyt
> Bridgestone BT57 (ikke et banedæk, men ganske godt og med en del km.
> i) i 180/55/17 som jeg vil sælge dig..
> Men mail hvis du er interesseret. Og det inden Uffe får øje på, hvad
> der foregår i tråden
> Hej Peder!
Hvor nyt er nyt km?? hvor i landet befinder du dig? jeg er fra kbh
start med at slynge en pris ud, så jeg ikke fornærmer dig
Mvh Bjørn
> --
> Peder - m/Suzi
> "Inside every old person is a young person wondering what happened"
> - Terry Pratchet, "Moving Pictures" (DiscWorld)

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 12-04-02 17:29

"Tommy Roenn" skrev d. 12-04-02 09:56 dette indlæg :
> Har vist nogle
>
> Metzeler Rennsport RS2 (Komplet sæt)
> Bridgestone BTR001 Medium (Komplet sæt)
> Dunlop D207 (Komplet sæt)
> etc...
> Hej tommy!
du bor i Århus, jeg i København, det er lidt langt væk, ellers tak:)
> Liggende fra ræs. Alle kun brugt på siderne, midten næsten som ny.
>
> Hvad vil du gi´? Ring evt på 20437820 eller send prv. mail.
>
> Tommy
>
> "b.jeppesen" wrote:
>
> > Jeg prøver lige at være mere præcis!
> > Mit ønske var at skaffe nogle brugte gadedæk, som kun har været brugt
> > til ræs.
> > de skal selvfølgelig ikke være så slidte at trådene stikke ud:)
> > og nej, det er ikke for at blære mig, selv om det ville være noget af en
> > præstation, på en cbr1000. Grunden til brug af "banedæk" er for at spare
> > penge, det kan da godt være(nu tænker jeg på tidligere svar) at de kan
> > være ubehagelige når de er trekantet, men de er heller ikke så fede
> > firkantet:) det er en vanesag
> > 120/70/17--180/55/17.
> > Tak for tidligere svar
> > Mvh
> > Bjørn cbr1000f
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : b.jeppesen

Dato : 20-07-02 14:45

Tak for svaret Peder.