"TGD" <mkp"remove"@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
news:TW7q8.4450$567.334943@news000.worldonline.dk...
>
> "Bjørn" <bnp@teamopel.dk> skrev i en meddelelse
> news:a8adg4$kuj$1@sunsite.dk...
> > "aniels32" <aniels32.news@kandu.dk> wrote in message
> > news:aIZp8.6414$iY5.281817@news010.worldonline.dk...
> > > Jeg er faldet over en billig intrumentenhed med omdr. tæller, også fra
> > > en Kadett E 1,3S. Er der nogen der ved, om den kan monteres i en
Kadett,
> > > hvor ikke er omdr. tæller?
> >
> > Det kan det sagtens.
> > Instrumenteringen er ikke fra en 1.3s, men passer lige i.
> Instrumenteringen
> > er kun standard i GT-modeller.
>
> Jo tak! Men kom lige med en forklaring.
Det kan jeg godt. Man manden spurgte ikke om vejledning, men kun om den
kunne monteres
For at lette arbejdet skal rattet først af. "Kanten" rundt om den gamle
instrumentering løsnes, 2 skruer i top og 2 i bund (sjvh).
Der efter løsnes instrumenteringen, den trækkes forsigtigt ud, indtil man
kan få en hånd ned bagved og fjerne 1 multistik og speedometerkabel.
Min var ikke forberedt til omdrejningstæller, så der skulle lige trækkes en
ledning fra motorrum og ind i multistikket.
Når det er monteret samles instrumentbordet igen.
Til sidst monteres rattet
--
Mvh Bjørn,
Ja, der mangler noget her