/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
nogen der kan lave et kabel til min bærb~
Fra : itiot
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 01-04-02 01:44

jeg har en tftskærmtil min bærbare og en bærbar .
de passer sammen men stikkene er ikke kompatible
det er en skærm fra en anden bærbar men jeg har tjekket specs og den skulle passe sammen med min bærbare.
(samme type og størrelse osv)

er her nogen der kan trylle et kabel? eller kender nogen der kan?

mvh

andy

Kommentar
Fra : itiot

Dato : 01-04-02 23:04

det er ikke et standard kabel

det sidder inde i maskinen fra motherboard til skærmen
kan ikke købes...
skal laves...

Accepteret svar
Fra : reinhold

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-02 10:45

Hejsa.

Det kan jeg, men det kræver at du kigger forbi Aalborg, eller at jeg får nogle gode indscanninger/billeder af kablerne, og stikkene.

mvh. Casper

Kommentar
Fra : itiot

Dato : 02-04-02 12:02

er du klar over hvor lille (fladt) kablet er ?

jeg er selv go til at lodde, men jeg kan ikke finde stikkende i danmark og selve kablet er et tyndt plastkabel med indlejrede baner.

har du stikkene eller kandu skaffe dem?

mhv
andy

Kommentar
Fra : reinhold

Dato : 02-04-02 12:35

Ja, jeg er klar over størrelsen. Jeg kan sagtens skaffe stikkene til dig, også flexkabler.

mvh. Casper

Kommentar
Fra : itiot

Dato : 02-04-02 13:37

ok det lyder godt

kan du ikke kontakte mig pr. mail så finder vi en løsning -jeg sidder i kbh så det bliver nok noget sende noget

mvh

andy
duck@itiot.dk