/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Luk mig ind !!
Fra : lehd
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 02-05-01 17:33

Jeg kan modtage nyhederne og jeg kan sende til andre grupper, men I har lukket mig ude, jeg kan læse, men ikke sende.
det ville jo være fint med et sådant filter, men jeg regner ikke med det er tilfældet )
Så har nogen en forklaring ?
mvh kirsten lehd
som måtte lægge vejen forbi
kandu.dk

Accepteret svar
Fra : boserup

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-01 18:05

Hej Kirsten
Har du været inde og rode i din opsætning, for der har jo ikke været de problemer før.
Jeg kan ikke se dit brev på NG, så noget er der galt.
Mvh
Birgit Boserup

Kommentar
Fra : lehd

Dato : 02-05-01 18:18

Hej Birgit
Jeg kan godt selv se det i nyhedsgruppen ?
jeg kan bare ikke sende til genealogi, de bliver liggende i min udbakke, alle andre sendes normalt...
mvh kirsten lehd

Kommentar
Fra : boserup

Dato : 02-05-01 20:55

Hej igen Kirsten.
Der må være et eller andet galt i din opsætning i NG, eller kan det være din udbyder?
Jeg har ind imellem haft problemer med at den ikke har kunne få kontakt med serveren i flere dage.
mvh Birgit

Kommentar
Fra : boserup

Dato : 02-05-01 21:25

Hej Kirsten
Nu er du kommet ind i varmen på NG, jeg ved ikke hvad du har gjort. om det er dig eller udbyderen.
mvh Birgit

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-05-01 20:42

Er du evt. kommet til at ophæve dit abonnement?
Eller..
Jeg har før oplevet det samme, netop som jeg havde skrevet noget
ret provokerende. Jeg var dermed afskåret fra både at fortsætte en
diskussion, forsvare mig, og give en undskyldning for at være for
grov.

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk

"lehd" <lehd.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:kJVH6.2482$T22.136624@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan modtage nyhederne og jeg kan sende til andre grupper,
men I har lukket mig ude, jeg kan læse, men ikke sende.
> det ville jo være fint med et sådant filter, men jeg regner ikke
med det er tilfældet )
> Så har nogen en forklaring ?
> mvh kirsten lehd
> som måtte lægge vejen forbi
> kandu.dk
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-05-01 01:11

Jeg kan huske at i begyndelsen havde jeg vel samme problem. Jeg brugte vistnok servernavnet news.tele.dk. Jeg kunne læse
indlægene ikke skrive til gruppen. Jeg tror det var Arne eller måske en anden venlig sjæl i gruppen der løste problemet,
idet jeg skulle bruge serveren news.inet.tele.dk. Og så var problemet løst. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget
Kirsten??
mvh
Hans

lehd wrote:

> Jeg kan modtage nyhederne og jeg kan sende til andre grupper, men I har lukket mig ude, jeg kan læse, men ikke sende.
> det ville jo være fint med et sådant filter, men jeg regner ikke med det er tilfældet )
> Så har nogen en forklaring ?
> mvh kirsten lehd
> som måtte lægge vejen forbi
> kandu.dk
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : lehd

Dato : 03-05-01 09:14

Hej til alle dem der har svaret.
Problemet er kun historie.Genealogi, jeg kan godt sende til alle andre grupper med samme indstilling, og jeg havde sendt et indlæg, om de gotiske fonte, ville tilføje noget og så pludselig vil den ikke sende til denne gruppe .
Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger og ændre news.inet.tele.dk til news.tele.dk, samme resultat.
Og til Erna Andersen, jeg tror ikke man med vilje bliver smidt af fordi man skriver noget de ikke kan lide, så skal man da vist gå meget- meget langt.
mvh Kirsten Lehd

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-05-01 11:04

tester )

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-05-01 11:22

Tak fordi jeg blev lukket ind igen ) man skulle tror det var 1 april,
men jeg aner ikke hvad der var galt.
mvh kirsten Lehd