/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Relaterede links??
Fra : ibrahimal
Vist : 356 gange
101 point
Dato : 07-01-04 18:21

Halløj :D
Jeg har et problem med "relaterede links".
Det er meningen at den skal være under fanen "funktioner" i menulinjen i internet explore,
og den var der også fra starten da jeg installerede min pc.
Men nu er den væk.

Jeg har haft det her problem før, men da fabdt jeg ikke ud af det, da en af mine venner sagde
det måske var en virus der var gået ind og ændret på nogle systemfiler eller lignende.
så jeg formaterede bare min pc, og geninstallerede det hele.

Men nu er den væk igen.
Det sidste jeg gjorde før den forsvandt var at installere "java web start"
som gjorde at java oprettede en "knap" som "overtog" "relaterede links"'s "knap"
Jeg håber I forstår hvad jeg mener :)

Jeg har nu afinstalleret java, i håb om ta Relaterede links ville komme tilbage,
men den er der stadig ikke...

Hvad kan jeg gøre???

hilsen
Ibrahim

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 07-01-04 18:24

Du højreklikker på et tom sted i "Icon-bjælken" og vælger tilpas. I venstre vindue finder du det du mangler.

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 07-01-04 19:13

Det er ikke derinde...
det har jeg allerede prøvet.
Men det du "tilpasser" når du højre klikker er jo værktøjslinien, og ikke menulinjen som gerne skulle indeholde
"funktioner" og dernæst "relaterede links"

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 07-01-04 19:51

Hvad hvis du vælger "Tilpas" på det vindue. Den skal være sat til det øverste menupunkt.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 07-01-04 19:52

Vælg evt. at nulstille. Så skulle du gerne være sat tilbage til standard.

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 07-01-04 21:34

ja gid det var så vel ...

De to ting har jeg allered prøvet...
Og de virker ikke,...

Har du "relaterede links" i din funktion menu???

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 07-01-04 23:09

Ja, men det hænder at serveren ikke svarer, så jeg gider ikke bruge det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-04 23:27

Så skal du hente og installerer Avant Browser som er norsk (Altså med dansk tekst )den er bedre hurtigere og smartere og så har den indbygget pop up stopper samt den er gratis.Efter jeg har fået den ku jeg ikke finde på at bruge internet explorer mere Mvh SUNE

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-04 00:09

Hallo er du der??

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 08-01-04 16:17

til sunowich
hvis det er mig du mener, så nejtak...
jeg deler min pc, med andre som ligesom jeg foretrækker explore.

hvilken internet udbyder har I ?
jeg har stofanet. Kan det være derfor?
jeg har sendt en mail til stofa, men de harikke svaret endnu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-04 22:13

Hvis det er dig jeg mener Hallo er det måske ikke dit spørgsmål jeg svarer på ??????Og jeg har tdc adsl og det funker sku altid Ps kender du da Avant browser ???eller de andre du deler med det er jo bare en browser den er ikke farlig *SS*

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 09-01-04 23:37

det kunne jo godt være at du hentydede til wilsonweb, da dit indlag følger hans, og at du starter med et "så".
så, det kunne jo godt være...

men nej. Jeg kender ikke Avant browser.
Men jeg har prøvet andre, og mig og mine "pc-fæller " kunne ikke rigtigt finde rundt.
desuden er en af dem jeg deler pc med, ikke helt så ung. og han er ikke helt god til det at lære nye ting når det gælder pc'er...

men det kan jo bære lige meget...
for det er jo ikke en løsning på problemet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-04 17:03

Avant browser ??? Prøv : http://www.avantbrowser.com/index.html

For at få din menu igen skal du højre klikke på din værktøjsline og vælge : Tilpas...

Så kan du indsætte : Relaterede Hyperlinks

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 17-01-04 13:05

Det kan man ikke....
prøv selv at højre klikke på din menulinje og vælg tilpas.
kan du se et ikon der hedder "releterede links"
Det er der ikke...
Desuden er det menigen at den skal være under "funktioner" i menulinjen.
og det har jo ikke noget at gøre med værktøjslinjen........

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 101 point
Dato : 17-01-04 13:14

Er den forsvundet fra menulinien i : Funktioner -> Vis relaterede hyperlinks ?

Så er der vist ikke andet at gøre end at geninstallere den Win version du allerede har. Du behøver ikke at slette den 'gamle', men husk at besøge : http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp bagefter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibrahimal

Dato : 17-01-04 15:27

hej allesammen...
jeg har fået det tilbage...
jeg var bare inde og opdatere window explore fra microsoft's hjemmeside. så tak til molekyle for tippet:D
Hilsen
Ibrahimal

Godkendelse af svar
Fra : ibrahimal

Dato : 17-01-04 15:28

Tak for svaret molokyle.