/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Integreret lyd i Medion Lcd 15* Fladskær~
Fra : thokra
Vist : 251 gange
20 point
Dato : 04-01-04 18:36

Sidder hos svigerfar med en LCD skærm som er overflyttet fra en gammel windows 98SE computer til
en Hewlett Packard computer, 2,6 ghz, 40 hdd, Xp m.m. Efter skiftet fra den ene computer til den anden
virker lyden ikke. Den er integreret i skærmen som er en Medion 15* Lcd. Jeg har kigger på alle mulige løsninger,
er lydkortet slået til, ja, er lyden slået til, ja, står lyden korrekt, ja og nu er jeg kommet til det punkt at jeg ville høre om andre har haft dette problem og hvad man gør

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-04 19:00

Har du sat lydkablet til fra monitor til lydkort?
bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-04 19:01

Jeg har en 17" Medionfladskærm og lyden virker perfekt, lige bortset fra den billige klang.
Er kablet fra lydkortet til fladskærmen sat på?
På min er der en mute knap??

Kommentar
Fra : thokra

Dato : 04-01-04 22:43

Hejsa,
Alt var sat til, men situationen var at svigerfaderen desværre havde slettet en vigtig lydfil, så efter lang tids ventet med Xp systemgendannelse etc. så virker det igen.... besværligt. vh Thokra

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-04 22:47

Jamen bare det virker, og så troede jeg bare lige at du havde været der.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-04 22:48

Hej thokra
Det var jo godt og god fornøjelse med "Hewlett Packard computer". Så kan du jo godt lukke spørgsmålet.

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : thokra

Dato : 05-01-04 08:02

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-04 16:21

Selv tak, godt du selv kunne løse det.

bentjuul

Kommentar
Fra : sveinkristiansen

Dato : 02-03-04 13:17

Har en xp med medion skjerm med lyd men ikke lyd...