/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"Highlight" oplyst menu for ny instalere~
Fra : Bragesvej
Vist : 271 gange
26 point
Dato : 13-12-03 11:39

Når man installer en emme feks word eller et spil, Og gå man så ind i start menuen så er emmet oplyst"Highlight", jeg ved god denne mulighed kan fjernes ved at fjerne et flueben hvis man går ind i bundlinen properties osv osv...

Problemet er nu jeg har haft to genveje til Msn messenger den ene er slettet hvorfor ha to nu har jeg så en genvej (Msn) inde i start menuen all programs, men ca en gang om dagen når jeg går derind så er genvejen oplyst???
der er ikke når jeg logger på messenger eller modtager en besked via msn det sker lige pludslig hvorfor f..... sker det nu

Jeg har prøvet at fjerne Msn messenger oal hvad der har med messenger at gør, og så instalere den igen, men der sker igen...nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 26 point
Dato : 13-12-03 14:43

Du har ikke fjernet messenger helt.
Jeg kan ikke huske hvem der skrev dette, men her er det:
Citat
start -> kør -> i feltet åbn indtaster du uden "" :
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"
Tryk på ok og din maskine fjerner MS Messenger.

Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-12-03 10:01

Tak for svaret emesen.