/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
rumjagten
Fra : tcolsen
Vist : 4137 gange
250 point
Dato : 10-12-03 17:04

Hej
Er der nogen der har erfaringer med "Rumjagten" der ikke kan køre på XP?:

"problem opening 201
Script error frame not defined"
På forhånd tak
tco

Kommentar
Fra : lasselynge

Dato : 10-12-03 20:36

Prøv enten at: opdatere din graffikkort, din xp version (www.windowsupdate.microsoft.com), eller din version af spillet.
kender godt selv det irriterende problem du har, men det hjælper heldigvis ofte at opdatere.
held og lykke

Kommentar
Fra : lasselynge

Dato : 10-12-03 20:38

undskyld fejlen, men linket til xp opdateringen er
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 21:09

Du kan læse lidt mere her. Jeg tror ikke at spillet overhovedet kan køre på xp, eller også kan du prøve at ændre kompatibiliteten til win98, under egenskaber for spillet.

http://www.levende.dk/products/rumjagten/product.htm

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 10-12-03 21:42

jeg har prøvet alle kompabiliteterne , så det kan være at ellebye har ret ,opdateringer er der ikke noget af i xp,ingen support på spillet.
jeg prøver at forhøje
tco

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-12-03 12:22

Hejsa.

Spillet "Rumjagten" er desværre kun windows 95 og 98 kompitabel. Har du nyere versioner af windows har du ingen muligheder for at få spillet til at køre. Der findes ingen patches eller noget som kan downloades for at få spillet til at virke på windows 2000 eller XP. Så jeg må desværre skuffe dig med at du må nok hellere skaffe dig en ældre version af windows eller skaffe dig af med spillet (hvilket nemt kan gøres på den her side www.brugtespil.dk ).

MVH

Mikael

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 250 point
Dato : 12-12-03 12:53

>tcolsen

Desværre at det ikke er kompatibelt.

Men hvorfor anskaffer du dig ikke en billig harddisk mere og lægger win98 ind på den.
Når du starter op i bios kan du så vælge om du ønsker at starte op i 98 eller xp, og du kan så stadig bruge spillet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 13:00

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : tcolsen

Dato : 12-02-04 17:34

Tak for svaret ellebye.