/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Intel 845 GV 3D grafikkort?
Fra : hojriiskim
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 09-12-03 20:23

Jeg overvejer at købe en Vega+ 244 bærbar...Intel Centrino M 1500 Mhz

14" SXGA TFT Skærm (1400 x 1050)
1024 MB DDR RAM
60 GB Harddisk
COMBO DVD/CD-RW 8x24x10x24
3D Intel 855 Grafik(AGP 2.0 kompatibel. Intel Shared memory dynamisk allokerbar.)
Internt 56K modem & 10/100 LAN
Intel Pro2100 Wireless LAN indbygget
Li-Ion Batteri

Jeg er lidt i tvivl med hensyn til grafikkortet...
Kan det godt køre nyere og mere krævende spil??
Evt. nogen der har nogle erfaringer med denne computer??

Kim

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 09-12-03 20:26

jeg har en 1300mhz bærbar med 16 mb ram og jeg kører spil næsten flydende, jeg snakker om spil som kræver noget.
så jeg tror at din nok kan klare det bedre
mvh nicolai

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-03 21:00

En bærbar er ikke en spilcomputer! Men det kan jo være det kommer!

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-03 22:01

Må indrømme at den har mange RAM i forhold til processor-ydelsen... Du vil ikke kunne køre flere programmer samtidig... Tjek denne (gik ud fra du holder ved en Vega... ): http://www.laptop4u.dk/v arer.php?vare=21478
Den har pentium 4... Du er velkommen til at kontakte mig, jeg vil med glæde guide dig...
Processor: Mobile processorne fylder mindre og bliver ikke nær så varme, men de er svine-dyre.. Hold på en Pentium 4...

De nyere bærbare kan sagtens følge med de nyere spil, hver dog opmærksom på DirectX 9...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:39

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:30

Tak for svaret Olle_hansen.

sorry jeg ikk har fået accepteret, men havde glemt alt om det.. min fejl