/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
ændre Windows media fil til en mpeg fil
Fra : struervej23
Vist : 392 gange
20 point
Dato : 23-11-03 13:09

Jeg har dowloadet nogle reklame spots etc. disse er i Windows media format, jeg vil gerne ændre disse formater til mpeg, således brænde dem ned på en cd rom og afspille dem på min dvd afspiller, er der nogen der har et fif hvad man gør?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-11-03 13:13
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 23-11-03 13:17

ja du skal bruge et konverteringsprogram feks. TMPGEnc og når den er konveteret færdig, er det bare at brænde den i VCD i Nero
Andre programmer: http://teliadk.tucows.com/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:47

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : struervej23

Dato : 28-07-04 20:40

Tak for svaret pallebhansen.

Hej Palle

Tak for dit svar, er lidt af en klovn på dette område, jeg har endnu ikke anvent dine svar, men satser på at det virker´!!

Søren Christiansen