/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Panasonic SL95
Fra : jaccarl
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 25-04-01 14:29

Jeg har set en Panasonic SL95 skærm (19 tommer), der er sat ned fra 5999,- til 3499,- fordi den har stået som udstillingsmodel.
Er det en god skærm?
Er det en god pris?
Passer før-prisen?
Kan man få bedre skærm til samme eller mindre penge?

Mine umidelbare alternativer er:
AOC GLR+ til 2500,-
Samsung 900 til ca. 4000,-

M.v.h. Jaccarl.

Accepteret svar
Fra : monty

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-01 19:13

Følg mit råd og lad vær at køb den skærm. Jeg er sikker på at den førpris der er angivet ikke er sande førpris!!!!! Jeg mener at jeg har sæt skærmen i ekspert i Vordingborg og der var prisen også 3499,- og der stod ikke noget om at den var på tilbud. Til gengæld synes jeg at "Samsung 900" skærmen lyder som det rigtige valg.

Med venlig hilsen
Monty