|
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 20-11-03 23:41 |
|
>webgun
Fra din profil
[citat]
Ja jeg kan sku nogle ting.
nu skal i bare finde ud af hvad det er
[/code]
Og hvad er det så lige du kan?? - Du har da ikke vist noget brugbart endnu.
Og din holdning til politiet versus en fladpandet, snotdum, overvægtig fhv. bokser finder jeg personlig inderlig ligegyldig.
Ram
| |
| Kommentar Fra : webgun |
Dato : 20-11-03 23:53 |
|
ram2.
hold da kæft en melding du kommer med..Hvinken skole har du gået på ram2????
ja jeg spørger bare for vi skal da have den skole raget ned i en hvis fart...da det ville være synd hvis andre fik en tilsvarene skolegang!!!!
Og så lige ugens vitz!!
ram2 kunne stolt berette at han havede bestået IQ-testen..han fik 13.
| |
| Kommentar Fra : Melander |
Dato : 21-11-03 00:06 |
|
ja, der er da en eller andens skole der er blevet revet ned, for han kan ikke stave.....
og så lige en ting, hvor i består planen i at lave justitsmord på B.N.
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 00:19 |
|
>Webgun
Hvad er forskellen på den melding du kommer med - og den melding som Ram efterfølgende skyder af??
Du skriver et indlæg med DIN holdning - men tåler tilsyneladende ikke, at andre måske ikke er af samme mening. Det er sgu da for dumt
Frida
| |
| Kommentar Fra : RasesII |
Dato : 21-11-03 00:20 |
|
Ja, jeg vover pelsen og giver Ram ret.
Personligt mener jeg de kan bure Brian Nielsen inde lige så længe som loven giver mulighed for, hvis han har valgt at hjælpe en ven med ikke at blive anholdt. Rams beskrivelse af Brian Nielsen er jo egentligt meget rammende, når BN og 6 af hans venner ikke kan forhindre to betjente i at fange vennen.
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 21-11-03 00:31 |
|
>webgun
[Citat]
Ja jeg kan sku nogle ting.
nu skal i bare finde ud af hvad det er
[/code
Jeg prøver lige igen - Hvad er det du kan?????
Ram
| |
| Kommentar Fra : webgun |
Dato : 21-11-03 00:50 |
|
ram2.
fridaflip.
det her udvikler sig nok hva!!!
man kaster vel kun med dykkere når der er is på vandet!!
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 21-11-03 00:52 |
|
>webgun
Gider du oversætte dit sidste indlæg??
Ram
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 00:53 |
|
>Webgun
Hmm!!! sig mig har du drukket
Frida
| |
| Kommentar Fra : webgun |
Dato : 21-11-03 01:04 |
|
ram2.
tilbage på skolebænken...
fridaflip.
ikke siden i lørdags..vi var en tur i skøjtehallen..det var noget med noget dykkerudstur som skulle testes...en hård oplevelse.lidt ligesom de danske frømand i afganistan........AArgh..det dugger.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 21-11-03 08:00 |
|
Nu skal man jo altid høre det hele i en sag. At han kæreste står for åben skærm og taler om retfærdighed, justitsmord og jeg skal komme efter dig, giver jeg ikke er sk*d for. Brillerne er nok farvede. Men lad nu vores domstole tale, inden I går helt agurk og fleiner helt ud.
S ren i R skilde
| |
| Kommentar Fra : Ishoey |
Dato : 21-11-03 09:10 |
|
Citat Brian-sagen: Dyrebart hastværk
Det kan koste Brian Nielsen fængsel, at man ikke vil afvente under- søgelse af politi-vold
Af Kjeld Christiansen - 8:00 - 21. nov. 2003
Superbokseren Brian Nielsen risikerer at blive dømt for vold mod politiet på et ufuldstændigt grundlag.
Spørgsmålet er, om Brian Nielsen som borger havde både ret og pligt til at stoppe den betjent, der ifølge vidner tre-fire gange bankede sin politistav i hovedet på hans kammerat, selv om han allerede lå på jorden med to betjente over sig.
Det spørgsmål bliver imidlertid først besvaret længe efter retsmødet på fredag, nemlig når Statsadvokaten for Sjælland og eventuelt en domstol er færdig med at behandle anklagen mod den pågældende betjent for ulovlig vold.
ERKENDER
Politianklager Laura Birch ventes at kræve Brian Nielsen idømt mindst 60 dages fængsel, fordi han i weekenden under et stort slagsmål mellem en gruppe tidligere boksere og Slagelse Politi skubbede og måske slog til en eller flere af de betjente, der var i lag med hans kammerat, den tidligere sværvægtsbokser Allan Bøhnke.
Brian Nielsen nægter sig skyldig, men erkender, at han skubbede til den betjent, der slog, hvilket almindeligvis er nok til at blive dømt for vold mod tjenestemand under udøvelse af en 'lovlig tjenestehandling', som det hedder i straffeloven.
Det er Allan Bøhnke og hans advokat, Søren Dybdahl, der har anmeldt politimanden for ulovlig vold. Hvis de får medhold, har Brian Nielsen pludselig ikke længere angrebet en politimand i lovligt ærinde, men forhindret en voldsmand i at slå et andet menneske i hovedet...
UDSÆTTES IKKE
Anmeldelsen mod politimanden blev i går modtaget af Statsadvokaten for Sjælland, hvor vicestatsadvokat Vibeke Uldal oplyser over for Ekstra Bladet, at alene statsadvokaturens behandling af sagen vil vare uger, måske måneder.
Advokat Knud Meden, der er forsvarer for Brian Nielsen, bekræfter, at der er et dilemma.
- Udfaldet af Allan Bøhnkes anmeldelse mod politimanden har afgørende betydning for sagen mod Brian Nielsen. Derfor er det beklageligt, at sagen må påbegyndes på fredag.
Knud Meden vil dog ikke begære sagen udsat, fordi det risikerer at forlænge Brian Nielsens varetægtsfængsling.
Heller ikke Slagelses politimester, Alex Togo Jensen, kan ventes at ville bede om en udsættelse.
- En klagesag mod politiet vil i almindelighed ikke udsætte en straffesag. |
fra http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=227693
| |
| Kommentar Fra : joniaya |
Dato : 21-11-03 12:33 |
|
Jeg sidder og griner lige nu.
Sjovt indlæg. :D
Brian nielsen har sikkert selv været udenom det, og når det endelig kommer til stykket så er jeg nu glad nok for her er politi, for jeg har ikke helt lyst til at leve i et anarkistisk samfund.
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 12:42 |
|
ellebye har ret Vi er forhåbentlig alle uskyldige til det modsatte er bevist.
Hvis ikke - ser det sgu sort ud(osse for mig selv)
Webgun's indlæg er én holdning (hans)- og derfor må han forvente, at der kan komme holdninger frem, som ikke stemmer overens med hans egne.... BASTA
Frida.
Ps. Jeg er med på, at stikke Brian en rollator*LOL*
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 21-11-03 13:03 |
|
Frida.
NEJ - det er helt forskellige retorikker.
Ram
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 13:12 |
|
KontantFrida lyder som et supermarked*GG*
Frida
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 13:42 |
|
VVS 50 K - Hmm! lyder som noget med hårde hvidevarer er det en støvsuger??
Frida
| |
| Kommentar Fra : fridaflip |
Dato : 21-11-03 14:07 |
| | |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 21-11-03 15:00 |
|
Frida.
Blærerøv
Ram
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 21-11-03 15:02 |
|
Kender I det - man sidder ude i byen, og kan ikke huske hvad ens kode er til mailboxen @3£]%§sq&z ¤¤¤¤¤¤
Ram
| |
| Godkendelse af svar Fra : webgun |
Dato : 22-11-03 18:09 |
|
Tak for svaret ellebye.
hold da kæft for en diskuteren...griner
måske vi skal snakke lidt politik/eu..
| |
| Kommentar Fra : ellebye |
Dato : 22-11-03 18:35 |
|
>webgun
Ja, det er jo ikke noget nyt i smalltalk. Det eneste jeg håber for BN er at han trods alt får en fair behandling.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|