/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hokamix 30
Fra : ela
Vist : 1045 gange
50 point
Dato : 16-11-03 12:44

Jeg er begyndt at give min hund hokamix 30
mod for meget fælderi men når den har spist sin mad
ligger hokamixen tilbage i madskålen den kan ikke lide det
det er jo noget tørt noget. har i en god ide hvad man kan gøre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-03 12:45

Hæld lidt madolie over, det gavner også pelsen.
Kun ganske lidt og rør rundt.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-11-03 13:01

Vi har købt olie til vores Golden retriever, vi købte det hos dyrehandleren med en doseringspumpe, det koster ikke så meget. Den alm. olie indeholder noget som hunden ikke har så godt af, iflg. min dyrlæge.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 16-11-03 15:57

hej. mon ikke det er dyrlægen som foretrækker at sælge sine egne produkter det sammen med deres special foder som kun er nødvendig hvis hun har sart mave.Jeg har haft flere labrador og opdrættet 3 kuld som fik vindruekerne olie en skefuld i skålen med foder og vand, men overdriv ikke 1- 2 gange i ugen og ikke længere end man kan se det hjælper på pelsen da den kan komme til at lufte sig lidt rigeligt, pelsen bliver mere blanke og bløde..det virker fint uden problemer på vores..

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 16-11-03 23:11

Giver du din hund tørfoder, så bland det med Hogamix og hæld lidt varmt vand over, så spiser den nok det hele.

Karin

Kommentar
Fra : ela

Dato : 17-11-03 10:52

Tak for jeres svar.

hilsen Ela.

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-03 12:14

Hej Ela
Det var så lidt, men husk at lukke spørgsmålet, hvis du er tilfreds med et svar.

Karin

Kommentar
Fra : ela

Dato : 18-11-03 16:22

Hej Karin.

Du skriver jeg skal lukke svaret !

giv mig lige et praj hvordan jeg gør det.

hilsen Ela.

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 18-11-03 23:32

Når du er her og ser på svarene, kan du se at der i højre side over datoen ved hver kommetar står (accepter som svar). Du trykker her, ud for det svar du vil acceptere. Så får du også mulighed for at give svaret en bedømmelse.

Karin

Godkendelse af svar
Fra : ela

Dato : 19-11-03 10:46

Tak for svaret k.j.k.
   Det er dejligt der er så meget respons på ens spørgsmål.

Kommentar
Fra : ulrika

Dato : 19-11-03 18:10

Husk at når du kommer varnt vand på Hokamix så må det ikke være varmere end 37 grader står der på bøtten - en lille klat leverpstej kan gør underværker

Kommentar
Fra : ulrika

Dato : 19-11-03 18:10

Husk at når du kommer varnt vand på Hokamix så må det ikke være varmere end 37 grader står der på bøtten - en lille klat leverpstej kan gør underværker