/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Bluetooth dongle
Fra : Frelseren
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 11-11-03 14:20

er USB Bluetooth dongle egnet til et computernetværk til spil?? funger det i praktisk???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-03 01:22

Hvis det kan klare overførsler på ca 10 Mb og computerne står under 10 meter fra hinanden så går det nok. Hvis det altså er LAN du snakker om?

Godkendelse af svar
Fra : Frelseren

Dato : 26-11-03 12:24

Tak for svaret tedd. fandt dog selv ud af det!! men har lige hørt om noget der hedder UWB ultra wide band som skulle sparke røv men er ikke udbredt her hjemme!!