/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Geforce 4 MX 440 fryser!!??
Fra : ripley_dk
Vist : 279 gange
50 point
Dato : 09-11-03 12:24

Hejsa
Mit Geforce MX 440 128 MB DDR ram fryser selv når jeg kører normalt på skrivebordet eller kører et spil, til tider komnmer der enda en blå skærm hvor den siger den er lukket pga en uendelig løkke af filen "NV4_disp" den gør det mest ved spil.
det er en AMD 1000 Duron 256 MB DDR ram win XP Pro som min maskine er.
Har prøvet med at installere nogle gamle drivers først ver. 40.72_winxp_WHQL og den nyeste ver af drivers 52.16_win2kxp_international_whql men med samme fejl ved begge drivers!!
Hvad kan fejlen så være???
På forhånd tak!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-03 17:05

Prøv at fjern alt nvidia inde fra tilføj / fjern programmer og genstart PCen!

Kommentar
Fra : ripley_dk

Dato : 09-11-03 17:16

Er prøvet uden det hjalp!
Men har en fonemmelse af at det er fordi det ikke er directx 9 kompatibelt....???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-03 17:33

Næh det burde ikke være problemet! Hvornår opstod problemet! Lige da du fik kortet sat i eller et stykke tid efter? Kørte kortet ok med winXP's indbyggede driver?

Kommentar
Fra : ripley_dk

Dato : 16-11-03 18:46

der var fejl på kortet.
købte et nyt kort istedet, et Geforce FX 5200 128 MB DDR
så er lukket igen dette spørgsmål men tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : ripley_dk

Dato : 16-11-03 18:46

Tak for svaret tedd.