/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Fra cbr1000 sc21-sc24
Fra : b.jeppesen
Vist : 1593 gange
20 point
Dato : 19-02-02 21:00

Hej med jer!
Er det muligt at bygge en sc24 over på en sc21?
Hvis man køber en neddroslet tysker på 100hk,
er det så muligt at få den til at yde 135hk, uden de store udgifter.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 22:55

"b.jeppesen" <b.jeppesen.news@kandu.dk>
> Hvis man køber en neddroslet tysker på 100hk,
> er det så muligt at få den til at yde 135hk, uden de store udgifter.

Lige nøjagtig det spørgsmål fyrede jeg af for ca. en måneds tid
siden. Svaret var ikke positivt

Hvis du følger dette link og skriver "+cbr +drosling" så vil du helt
sikkert finde svarene fra dengang:

http://groups.google.com/groups?group=dk.fritid.motorcykel

Husk at krydse af i "Søg kun i ...."

Carsten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 22:52

> Er det muligt at bygge en sc24 over på en sc21?
jae, se mails om dette 14 dage tilbage

> Hvis man køber en neddroslet tysker på 100hk,
> er det så muligt at få den til at yde 135hk, uden de store udgifter.

Du kan få den op på godt 120hk uden det store, men det sidste skrift betyder
nye knaster = KASSEN. 120hk er dog også acceptabelt

mvh Albert
CBR1000 - åben...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 23:40

"Carsten" <carjak@wanadoo.dk> wrote in message
news:7Ozc8.281$LL.1308814@news.orangenet.dk...
> "b.jeppesen" <b.jeppesen.news@kandu.dk>
> > Hvis man køber en neddroslet tysker på 100hk,
> > er det så muligt at få den til at yde 135hk, uden de store udgifter.
>
Hej allesammen
Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så vilde med at købe i Tyskland
Når det er billiger og helt uden nogen begrænsninger i UK

Mvh
Søren Jim (Der Bor i Belfast NI(UK) og har købt en CBR1000F SC24 fra 93'
med 10.000 miles på klokken nysynet og til bare 1600£)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 06:55

"Søren Jim" <siobhan.kelly@ntlworld.com> skrev i en meddelelse
news:HuAc8.112259$H37.15057651@news2-win.server.ntlworld.com...
>

> >
> Hej allesammen
> Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så vilde med at købe i Tyskland
> Når det er billiger og helt uden nogen begrænsninger i UK

1) hmm, jeg ka ik svømme.
2 jeg kan ik hit ud af at køre derovre
3) mutter pøtzch vil så gerne hilse på mig en gang imellem.
4) kender ikke lige nogle gode hjemmesider derovre.

Hvis nu du ignorer de 3 første og hjælper mig lidt med den sidste
>
> Mvh
> Søren Jim (Der Bor i Belfast NI(UK) og har købt en CBR1000F SC24 fra 93'
> med 10.000 miles på klokken nysynet og til bare 1600£)

Det sku en ok pris. kom nu gerne med nogle links ikke også??

Med Venlig Hilsen

Morten Dahl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 08:08

> Hej allesammen
> Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så vilde med at købe i Tyskland
> Når det er billiger og helt uden nogen begrænsninger i UK
>
Hej

Måske fordi det er lidt længere væk og fordi de kører i venstre side.
Men ellers har du fuldstændigt ret, tyskland er opreklameret. Men når du nu
alligevel er ved det så er Italien bestemt heller ikke dårligt, og der kører
man jo alligevel ned om sommeren

mvh
Henry

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 11:31

Her er lidt Links
Prøv allerførst
http://www.autotrader.co.uk den ultimative har både private samt forhandler

http://www.carnell-bikes.co.uk/
http://www.colchestermotorcycles.co.uk/
http://www.crossan.co.uk/
http://www.motorcyclenews.com/

jeg skal nok finde nogle flere............
men hvis der er nogle der skal bruge nogle priser på noget kan jeg jo altid
slå op i min BrugteMC guide...

MVH Søren Masser af regn men ingen sne i Belfast

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 11:50

> 1) hmm, jeg ka ik svømme.
> 2 jeg kan ik hit ud af at køre derovre
> 3) mutter pøtzch vil så gerne hilse på mig en gang imellem.
> 4) kender ikke lige nogle gode hjemmesider derovre.
>

LOL !!! Specielt 3'eren er et vigtigt argument

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 14:36

regn ikke med det, på min onkels RF900 skulle der skiftes MEGET mere end han
regnede med af det jeg kan huske er: fx cdibox, knaster, kaburering+diverse
ved motoren.. Kan man selv gøre det er det selvfølgelig billigere end at få
et værksted til det.

Sebastian, Odense
RF400R

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 14:38

> Men ellers har du fuldstændigt ret, tyskland er >opreklameret. Men når du
nu

til dels ja, men hvorhenjne kan man fx ellers finde en næsten ny (læs
<20.000km) motor til under 5kilo?? det finder du ikke herhjemme.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-02 16:23

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:a4vdkv$d2o$1@news.cybercity.dk...
>
> "Søren Jim" <siobhan.kelly@ntlworld.com> skrev i en meddelelse
> news:HuAc8.112259$H37.15057651@news2-win.server.ntlworld.com...
> >
> > Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så vilde med at købe i
> > Tyskland
> > Når det er billiger og helt uden nogen begrænsninger i UK
> 1) hmm, jeg ka ik svømme.
> 2 jeg kan ik hit ud af at køre derovre
> 3) mutter pøtzch vil så gerne hilse på mig en gang imellem.
> 4) kender ikke lige nogle gode hjemmesider derovre.
> Hvis nu du ignorer de 3 første og hjælper mig lidt med den sidste

Hva' mæ' en 5.? :
Man skal tillige skaffe (have) et forlygteglas der er vendt til
højrekørsel!

--
Armand.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 21-02-02 22:03

"Søren Jim" <siobhan.kelly@ntlworld.com> skrev i en meddelelse
news:HuAc8.112259$H37.15057651@news2-win.server.ntlworld.com...
>
> "Carsten" <carjak@wanadoo.dk> wrote in message
> news:7Ozc8.281$LL.1308814@news.orangenet.dk...
> > "b.jeppesen" <b.jeppesen.news@kandu.dk>
> > > Hvis man køber en neddroslet tysker på 100hk,
> > > er det så muligt at få den til at yde 135hk, uden de store udgifter.
> >
> Hej allesammen
> Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så vilde med at købe i Tyskland
> Når det er billiger og helt uden nogen begrænsninger i UK
Det er muligvis billigere, men UK havde max 125 hk regel indtil 95 (tror jeg
det var).
Så se dig for.

Asger
ZX-10 (UK model, drosling fjernet)

Godkendelse af svar
Fra : b.jeppesen

Dato : 20-07-02 14:49

Tak for svaret Asger Steffensen.