/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Tuning af pgo dr. big
Fra : nox
Vist : 789 gange
20 point
Dato : 15-02-02 21:18

Hej!!
mit spøgsmål er kan denne Udstødning give nogen efekt hvis jeg sætter den på min dr. big udstødningen hedder: Next, PGO Big Max??

Hilsen nox

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 30 point
Dato : 15-02-02 21:53

Hej
Ja den giver dig lidt ekstra effekt ved højere omdrejningstal.
Hvis du skal have mere ud af den skal du også have en stor karburator.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-02-02 22:27

"nox" <nox.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:kVdb8.11439$5L3.523542@news010.worldonline.dk...
> Hej!!
> mit spøgsmål er kan denne Udstødning give nogen efekt hvis jeg sætter
> den på min dr. big udstødningen hedder: Next, PGO Big Max??

Det kan jeg ikke huske her, synes du skal fedte over i
news:dk.fritid.knallert , der er jeg helt sikker på jeg kan huske svaret
ovre ;-P

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : nox

Dato : 16-02-02 10:28

hej!!
Hvilken karburator skal man bruge? og hvor stor skal den være??

hilsen nox.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-02-02 10:01

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:5Agb8.153$y%4.5653@news.get2net.dk...

> Det kan jeg ikke huske her, synes du skal fedte over i
> news:dk.fritid.knallert , der er jeg helt sikker på jeg kan huske svaret
> ovre ;-P

Knaldgodt svar Michael!

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-02-02 18:22

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:3c6f748d$0$22346$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Det kan jeg ikke huske her, synes du skal fedte over i
> > news:dk.fritid.knallert , der er jeg helt sikker på jeg kan huske svaret
> > ovre ;-P
>
> Knaldgodt svar Michael!

Har du glemt smiley'erne eller?? ;-P
Jeg ved selv hvor irriterende det er når nogen poster forkert, og jeg synes
selv det var en meget flink og lidt sjov måde at henvise på, eller??

men jeg kan da godt svare? En Next på en Dr. big yder udemærket i forhold
til den originale, da det er en ekspansions potte.. kammeret på den er dog
for lille så hvis du har lpaner om en større cylinder en dag skal du nok
vælge en anden potte!
husk at afstemme rullernes vægt for at optimere trækket.. 8-D

Okay??

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-02-02 21:28

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:kASb8.109$Ke7.3095@news.get2net.dk...
>
> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> news:3c6f748d$0$22346$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > > Det kan jeg ikke huske her, synes du skal fedte over i
> > > news:dk.fritid.knallert , der er jeg helt sikker på jeg kan huske
svaret
> > > ovre ;-P
> >
> > Knaldgodt svar Michael!
>
> Har du glemt smiley'erne eller?? ;-P

Smiley? Næh, det tror jeg ikke?
Når man udtrykker precis hvad man mener, hvorfor skulle man så bruge
smiley'er?

For nu at skære det ud i pap: Jeg syntes dit svar var rammende, precist og
udtømmende.
(Denne sidste opfølgning var dog ikke helt efter min smag, men lad nu det
ligge).
Knallert spørgsmål passer bedst i knallertgruppen, ligesom motorcykel
spørgsmål passer bedst i motorcykelgruppen.

Nej, jeg er ikke hellig, men jeg synes vi har en fin gruppe kørende her, og
de gange jeg har tjekket knallertgruppen, har den været præget af ... en
tone og et seriøsitetsniveau som jeg ikke synes skal inviteres herind.

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-02-02 22:08

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:3c70148f$0$22344$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Smiley? Næh, det tror jeg ikke?
> Når man udtrykker precis hvad man mener, hvorfor skulle man så bruge
> smiley'er?

hehe nå nej..
>
> For nu at skære det ud i pap: Jeg syntes dit svar var rammende, precist og
> udtømmende.
> (Denne sidste opfølgning var dog ikke helt efter min smag, men lad nu det
> ligge).

Jeg er træt, tænker ikke altid lige logisk når jeg kaster mig foran skærmen!
> Knallert spørgsmål passer bedst i knallertgruppen, ligesom motorcykel
> spørgsmål passer bedst i motorcykelgruppen.

My humble opinion too
>
> Nej, jeg er ikke hellig, men jeg synes vi har en fin gruppe kørende her,
og
> de gange jeg har tjekket knallertgruppen, har den været præget af ... en
> tone og et seriøsitetsniveau som jeg ikke synes skal inviteres herind.

Størstedelen af spørgsmålene går på tunsæt og fart.. ikk så meget køreteknik
og sikkerhed (faktisk slet ikke)
af præcis samme årsag er jeg skabslæser her i DFM, kan rigtig godt li' tonen
og de mennesker der færdes herinde.. tillader mig at blande mig lidt, når
jeg mener jeg har forstand på noget, selvom jeg kun køre knallert.. håber
ikk der er nogen der har noget imod det!?
Jeg mener faktisk jeg har lært en del om køreteknik, alm teknik og sikkerhed
bare ved at læse med!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-02-02 20:31

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:W_Ub8.154$Ke7.4423@news.get2net.dk...

> af præcis samme årsag er jeg skabslæser her i DFM, kan rigtig godt li'
tonen
> og de mennesker der færdes herinde.. tillader mig at blande mig lidt, når
> jeg mener jeg har forstand på noget, selvom jeg kun køre knallert.. håber
> ikk der er nogen der har noget imod det!?

Du skal være så inderligt velkommen!

> Jeg mener faktisk jeg har lært en del om køreteknik, alm teknik og
sikkerhed
> bare ved at læse med!

Fedt. Jeg lærer også jævnligt noget herinde, og så er der meget god
underholdning.

Rittig