/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikkort
Fra : jangl
Vist : 210 gange
20 point
Dato : 19-10-03 16:07

Har også et m810 bundkort jeg har forsøgt at installere et GEFORCE fx5200 i- der går puteren også død efter opstart- eller rettere skærmen gør. Hardwareguiden i xp har registreret det og det fremkommer også vedop-genstart men kan ikke køre med det på trods af de seneste drivere. Hvad gør jeg ? Skifter bundkort?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-03 16:09

lyder mere som et monitor problem? Hvad mener du med skærmen går død?

Godkendelse af svar
Fra : jangl

Dato : 19-10-03 21:08

Tak for svaret tedd.
Jeg mener med puteren går død at skærmen bliver sort lige efter opstart og den forsøger at tænde hele. Men tager jeg kortet ud af den og bruger onboardgrafikken kører den perferfekt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-03 23:10

Jeg har jo ikke svaret Problemet er at du skal slå det onboard grafikkort fra inde i bios! Så skulle der være en stor chance for at dit geforce fx 5200 grafikkort virker! Forudsat du har sat det i

Kommentar
Fra : jangl

Dato : 20-10-03 17:17

til tedd
Jeg har sletet det interne fra i bios, sat den den til pci og kortet er trykket helt ned, men skidtet nægter stadig at virke. Går sikkert snart ud at køber et andet bundkort