/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
geforce opdatering.
Fra : gufi9
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 18-10-03 10:38

Hej brugere.
Jeg har købt et geforce fx 5200 grafikkort og det kørte meget godt med counterstrike,
men windows xp havde vigtige opdateringer så jeg var i update og hente.derinde viste den også en opdatering på en driver fra nvidia,så det gjorde jeg også.når jeg spillede CS,står der i nederste hjørne at det lå på 100 fsp og efter opdatering ligger den på 60 fps?.jeg har prøvet at fjerne driveren og geninstalleret fra tilhørende cd-rom,men det hjalp ikke.kan i hjælpe?
mvh frankie.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-03 10:46

Hejsa gufi9

Lav en systemgendannelse,gå tilbage til den dato du installerede den ny driver

Start-tilbehør-systemværktøjer-klik på systemgendannelse-og følg guiden

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-10-03 10:54

Har du prøvet,start>kontrolpaner>Computeradministration>enhedshåndtering>
dit grafik kort>højreklik>egenskaber>driver>annuller opdateringen,genstart.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : gufi9

Dato : 18-10-03 11:05

Tak for svaret briani.
Jeg gik tilbage til den dag jeg installeret kortet og det virker bare igen på fulde fart,
jeg takker mange gange du har redet min dag.
MVH frankie.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-03 11:18

Hejsa frankie

Jamen jeg er da glad for at jeg har redet din dag

Kan du have en forsat god lørdag

Mvh Brian