/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp!!!!
Fra : hej1520
Vist : 363 gange
400 point
Dato : 14-10-03 16:17

Hej jeg har lige købt theme park world men jeg kan ikke komme ind i spillet. jeg har xp jeg ved ik om det kan være det.

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 14-10-03 16:34

Hejsa

Du er nok nødt til at uddybe det lidt. Har du installeret det eller kan du ikke det. Er det når du klikker på ikonet for at starte spillet at der ikke sker noget eller hvordan er det præcis du ikke kan komme ind i spillet.

Jeg tror godt det kan køre i XP, det kan de fleste spil, mendet står på pakken du fik spillet i hvilke operativsystemer det kan køre under.

mvh
Ladmorillo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 17:25

Kommer der nogle fejlmeddelser, så skriv venligst den fulde fejlmeddelse!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-10-03 19:02

Hejsa hej1520

Hvis du har installeret spillet og ikke kan køre den,gør du følgende.
Højreklik på den fil som skal starte spillet
Vælg egenskaber
Vælg fanen kompatibillitet
Her vælger du at køre dette program i kompatibillitettilstand
For windows98/windows me
Klik på anvend,så skulle spillet gerne starte.

Hvis du ikke kan installerer spillet
Gør du følgende.
Put din theme park world cd I dit cd room drev
Klik på start-alle programmer-tilbehør
Her vælger du Guiden Programkompatibilitet - Og følger guiden

Kan du stadigvæk ikke spille spillet,så prøv at gå om i din stifinder,og find den mappe hvor theme park world lægger,hvis der ligger en fil der hedder noget med regsetup,så prøv at dobbeltklikke på den.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-03 10:29

Hejsa Hej1520

har du fået spillet til at virke?

Hvis ja,vil du så ikke være sød at lukke dit spørgsmål.
Du lukker ved at vælge en kommentar,oven over denne kommentar står der accepter som svar,den klikker du på og dit spørgsmål bliver lukket
Mvh Brian

Kommentar
Fra : cs_cs

Dato : 14-11-03 21:41

Hejsa hej1520

Hvis du har installeret spillet og ikke kan køre den,gør du følgende.
Højreklik på den fil som skal starte spillet
Vælg egenskaber
Vælg fanen kompatibillitet
Her vælger du at køre dette program i kompatibillitettilstand
For windows98/windows me
Klik på anvend,så skulle spillet gerne starte.

Hvis du ikke kan installerer spillet
Gør du følgende.
Put din theme park world cd I dit cd room drev
Klik på start-alle programmer-tilbehør
Her vælger du Guiden Programkompatibilitet - Og følger guiden

Kan du stadigvæk ikke spille spillet,så prøv at gå om i din stifinder,og find den mappe hvor theme park world lægger,hvis der ligger en fil der hedder noget med regsetup,så prøv at dobbeltklikke på den.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-03 22:26

Hejsa cs_cs

Hvad er det nu lige du har gang i ??

Brian

Accepteret svar
Fra : ZindymuZ

Modtaget 400 point
Dato : 09-04-04 09:06

En Xp,er kan ikke spille det.
Min Xp,er kan heller ikke.
Har prøvet med alt muligt har du en 98 eller en 95 for de to ka godt min xp og 2000 kan ikke..!

Kh Mig..!

Godkendelse af svar
Fra : hej1520

Dato : 21-05-04 10:26

Tak for svaret ZindymuZ.