/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
En sikker side og en ikke sikker side
Fra : Bragesvej
Vist : 238 gange
7 point
Dato : 07-10-03 22:54

Når jeg går ind og besøger visse sider popper der et lille vindue op hvor der står at dette er en side hvor der er ikke sikker elementer eller retter sagt en ikke sikker side, vil du gå vider, hvor indstiller jeg min browser så jeg ikke får denne medelse, jeg ved jeg skal gå ind i internet options og derefter security og vist nok advance...men hvad mere, jeg har IE 6.0 Xp Pro Engelsk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-10-03 23:51

Ja det er rigtigt og her vælg:
Ikonet til venstre: internet.
Brugerdefineret: mellem

Under fanebladet: beskyttelse af personlige oplysninger, står min skyder på den anden laveste (2.nederste streg) Standard er den 3. nederste
Svar ok, og så møder du næsten aldrig din meddelse igen, du kan selvfølgelig køre med lavere sikkerhed, men det er udemærket at få at vide når du begiver dig ud på dybt vand.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-10-03 09:12

Nu er min engelsk, kan du ikke sige hvad jeg skal gøre på engelsk, er der ikke et flueben jeg skal fjerne?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-10-03 10:42

Her er det man gør på den danske! Tryk på menuen funktioner i browseren! dernæst internetindstillinger (nederste menupunkt) gå ind under advanceret og fjern flueben i Vis advarsel når der skiftes mellem sikker og ikke sikker tilstand (næsten nede i bunden af rullefeltet!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-10-03 11:07

Hmm, men dette flueben er fjernet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-10-03 11:10

lyder sgu underligt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 11:46

I browser menu'en vælger du : Tools->Internet Options...->Advanced
og under Security fjerner du fluebenet ved : Warn if changing between secure or not secure mode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 11:48

Ups... Det har tedd jo svaret på! Sorry...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-10-03 11:50

og det flueben er fjernet, men den popper stadigvæk op?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 7 point
Dato : 08-10-03 12:04

Hvor stærk kryptering kører du med og er fluebenet sat ved SSl 2.0, SSl 3.0 samt TLS 1.0 sammesteds?

Du kan evt. vælge standard instillingerne og efter en REBOOT prøve at fjerne det igen og BOOT'e endnu engang.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 31-10-03 20:36

Tak for svaret molokyle.