/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dele Til Yamaha RD 80
Fra : john_kristensen
Vist : 768 gange
20 point
Dato : 01-02-02 12:01

Jeg har lige købt en Yamaha RD 80. Det er en tysk knallert har jeg fået fortalt og delene fra yamaha`s RD 125 model passer over på 80`eren. Men så er spørgsmålet hvor finder jeg dele til sådan en er der en forhandler eller et værksted der kan bestille noget hjem??

Mvh john

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-02 18:38

Hej John

Du kan bestille dele hos de fleste Yamaha forhandlere, og ihvertfald hos Special motorcykler i aalborg.
Nogle dele passer sammen m/RD 125 men ikke alle , pas på der er flere forskellige modeller af både RD 80 og RD 125.
Når du bestiller dele skal de bruge dit stel nr. og hvis delene ikke er normal lagervare hos forhandleren skal du påregne at skulle betale forud(måske kun en procentdel).
Delene kommer alle fra hovedlageret i Holland og leveringstiden er normalt 1-2 dage.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : lurifaxx

Dato : 31-10-02 15:05

Hej John

Du kan ogsaa köbe ting (Brugte og nye), i Tyskland (jeg bor her).

mange dele finder du paa denne online auktion www.ebay.de .

maaske kan du hjälpe mig jeg mangler et detalje billede af forgaflen paa en FS1, da jeg er ved at samle en, men jeg er gaaet kold ved forgaflen og kan ikke faa det til at fungere.

skriv til lurifaxx@hotmail.com

Hvis jeg skal hjälpe dig med Ebay i tyskland saa skriv ogsaa.

God fornöjelse

hilsen

Lurifaxx