/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan finder jeg det her på nettet ?
Fra : pigelil
Vist : 478 gange
40 point
Dato : 18-09-03 00:32

Hejza.....Jeg følger i øjeblikket nogle undervisningstimer internt i firmaet. I dag har vi haft om søgning på internettet. Vores underviser har lavet en række spøjse spørgsmål, og nu er jeg altså gået i stå på det ene - jeg vil gerne have hjælp til det (for han har lovet rundstykker og gammel dansk i overmorgen til alle de, som har løst dette sidste svære spørgsmål). Kan I hjælpe mig med både svaret og hvordan jeg skal finde det på intenettet. Spørgmålet er noget kryptisk og hedder sådan her

Hr Fletcher blev født i 1913 og døde 30 km miles syd for Rom under anden verdenskrig. Hans søn indspillede en meget personlig CD i 1984, hvor der blandt andet medvirkede en kendt saxofonist. Hvad hedder han ?

Mærkeligt spøgsmål syns jeg - hjælp, hvordan gør jeg ??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 40 point
Dato : 18-09-03 07:00

der er lidt hjælp at hente her http://www.pinkfloydhyldest.dk/waters.html

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-03 07:10

Jeg søgte på www.google.dk fletcher"cd"1984

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-09-03 08:24

Hej Ans
Godt gået
Jeg brugte en lille time inat
men kunne dæleme ikke knække den
Mvh Brian

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 08:50

Hej - jeg vil også være med

Jeg synes også, at du er god ans (for jeg fik samme resultat )

Jeg søgte på Fletcher 1913 Cd i stedet, og det første resultat går på Pink Floyds "Final Cut", som åbenbart er en hyldelst LP til Eric Fletcher Waters (1913-1944), død i Anzio.

Rest er jo få formalitet (Roger Waters 1984) = http://pinkfloydhyperbase.dk/solo/pros.htm:
1984 CD'en hedder :"The pros and cons of hitchhiking" og saxofonisten er David Sanborn.

Så jeg tilslutter mig

Mvh Erling

Kommentar
Fra : pigelil

Dato : 18-09-03 09:14

HVOR ER I BARE GODE !! (men fortæl mig nu, at det trods alt tog jer lidt tid - glæder mig at jeg kan se, at jeg ikke var den eneste, der fumlede rundt).

ans > du kom først, så du fik pointene
erling_l > også tak for det rigtige svar

Jubii - gammel dansk !!! (tror jeg vil låne pladen på biblioteket i eftermiddag og tage den med i morgen bare for at blære mig i morgen)

Pigen

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 18-09-03 09:15

Hejsa

Velbekomme med morgen stykker og gammel dansk.. !!!!

Hilsen
mrhan

Godkendelse af svar
Fra : pigelil

Dato : 18-09-03 09:15

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 09:21

Velbekomme - tænkte i øvrigt hvornår vi skulle komme (du ved til kaffe og )

Mvh Erling

Kommentar
Fra : pigelil

Dato : 18-09-03 09:25

Jeg tror ikke helt det går, desværre.... - jeg må løbe - ´kaffepause slut (uden gammel dansk)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-03 09:31

>pigelil

Hygge til dig i morgen. Så bliver der jo serveret Gammel Dansk.

mvh ans

Og tak til briani og erling_l.