/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmen "Hvisler"
Fra : Bragesvej
Vist : 263 gange
61 point
Dato : 12-09-03 17:24

Ja du læste rigtigt
Der sker når jeg fører muse pointeren hen over div link eller når jeg skifter side, det er blevet lid være efter jeg har købt nyt grafikort (gefore 5200 128ddr ram) min kamarat mener der er strømforsyningen på skærmen der bliver spidsbelastet, men kan jeg gøre noget ved det, evt i indstilinger for skærm jeg kører 1024*768 i 60hz, skærmen er en Fujitsu/siemns c776.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-03 08:00

Du må først og fremmest kunne sætte din skærm til mindst 75hz? Du får da dårlige øjne hvis du kører i 60 hz!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-10-03 19:41

Tak det hjalp. jeg har nu sat den til 75, men vil jeg sætte den højre så kommer der en lille box op om jeg vil beholde disse indstillinge ellers går den tilbage efter 15 sek, hvorfor gør den ikke det ved 75hz

og hvad har det at sige om den står på 60 eller 75 hz?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 61 point
Dato : 10-10-03 11:01

Jeg tror faktisk du kan sætte den til 85 hz! Den lille box kommer altid op når du skifter skærmindstillinger! Du skal så enten trykke ja eller vente 15 sek før den går tilbage til dine gamle indstillinger. 75 ell. 85 hz giver et mere roligt billede og du bliver ikke så træt af at kigge på skærmen!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-10-03 12:43

Den lille box kom ikke frem da jeg skiftet fra 60 til 75 hz ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 12:47

Nå ok så har du nok sagt ja til at genstarte med de nye indstillinger! Glad for det virker. Vil du ikke være så sød at acceptere et svar og dermed lukke spørgsmålet! Så får du point tilbage hvis nogle vil læse svaret på dit spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-03 00:25

Tak for svaret tedd.