/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Laguna Park Tenerife ???
Fra : Jetlag
Vist : 484 gange
280 point
Dato : 11-09-03 00:56

Hejsa. Jeg er invitert på ferie af mine svigerforældre (hurra)... Vi skal rejse til Tenerife og bo på Laguna park. Jeg kan ikke finde noget om hotellet på internettet.

Er der nogen af jer, der har boet der, og kan fortælle om, hvordan det er og såden - er der pænt, er der en god strand og er der nogle spændende ting at se ?

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 290 point
Dato : 11-09-03 01:24

Jeg var på ferie på hotellet i juleferien ca. 1998. Det umiddelbare indtryk var, at det var et typisk sydlandsk hotel i hvid byggestil. Poolen var stor og god (det ligger ikke lige umiddelbart ved en strand – der er vel 500 m til strand med ”sort sand” (vulkansk).

Det værelse, som vi fik, var lidt spartansk og slidt, men ellers OK. Til gengæld var beliggenheden træls – vi havde udsigten ned imod havet, men vi boede til gengæld lige over en stak restaurationer – så det stank af friture på altanen, eller hvis døren stod åben. Desuden boede vi 3 på værelset, men der var kun bestik til 2. Begge dele blev dog ordnet – vi fik ekstra bestik – og så flyttede vi værelse. Vi mistede ganske vist udsigten, men omvendt fik vi rent luft hver dag, og det var egentlig OK.

Omkring ture: Gåturen på strandpromenaden mellem Americas og Los Christianos er superflot (og hvis den stadigvæk ligger der, var fiskerestaurationen ”El Pescador” et besøg værd). Af andre muligheder for ture er Teide helt sikkert et besøg værd, ligesom jeg synes, at dyreparken ”Loro Parq” var ret sjov.

Mvh Erling – og god tur

Kommentar
Fra : Jetlag

Dato : 11-09-03 01:33

Det lyder da ikke helt godt. Kan man selv bestemme, hvor man vil bo og hvor skal man så bo ? Kan man selv køre til Teide ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 01:53

Nej, det kan du ikke normalt. Men vi var så generede af stanken, at vi klagede over værelset, og så flyttede de os.

Ja og nej til teide - du kan leje en bil og køre hen til foden af det. Så kan du tage en svævebane op, hvis den ellers kører.

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : Jetlag

Dato : 11-09-03 01:58

Tak for svaret erling_l.