/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Candida
Fra : Surosi
Vist : 4383 gange
100 point
Dato : 09-09-03 13:49

Har nogle derude afprøvet naturmidlet Restora(urtemedecin) mod candidasvampen? Virker det?

(Jeg har længe været været plaget af allergi, astma og tilbagevendende skedesvamp - kan ej heller få gang i børneproduktionen. Jeg har fået mistanke til at det eventuelt er Candidasvampen, som er på spil. Jeg stoppede for 1½ måned siden min uhæmmede indtagelse af søde sager, cola, hvidt brød og meget af det andet, som er guf for svampen. Jeg indtager nu dagligt youhurt og hvidløgstabletter. Det er anderledes og til tider enormt svært at leve efter de foreskrevne regler, især når virkningen udebliver!
Jeg ville ønske der fandtes en smutvej gennem det høje gærde...?)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 13:59

Prøv at læse "Når en svamp gør dig syg" på http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=1463

Citat
En simpel blodprøve kan afsløre, om dit dårlige helbred måske skyldes for meget candidasvamp i kroppen

samt en masse andet.

Lykke til...
Søren

Accepteret svar
Fra : Per.Frederiksen

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-03 15:53

Jeg har benyttet homøepatisk medicin morgen og aften mod candida.

5 dråber Fortakehl om aftenen og 5 dråber Pefrakehl om aftenen. Begge dele ½ time forskud for et hoved måltid, og dryppet i en glas hvori der allerede var vand.

Da jeg startede så var jeg oppe på 1-2 to tabletter antihistamin hver dag, for bare at kunne trække vejret, se ud af øjnene uden af de konstant løb i vand, og kunne spise uden at kaste op.

Efter kun 3 måneder, var jeg symptomfri og behøvede kun at tage en tablet når der var meget pollen i luften, eller jeg havde spist noget af det der krydsreagerer på birke allergi. Efter kun 6-8 måneder var symptomerne så sjældne at jeg stort set aldrig reagerede på fødevarer eller pollen. Jeg stoppede derefter med at indtage homøepati produkterne.

Det har nu holdt i ca. to år.

Jeg ændrede min diæt en lille smule, men slet ikke i den udstrækning som visse candida kure anbefaler.

Jeg har købt de to produkter i Matas i Rødovre. En flaske er nok til ca. 6 uger.

mvh. Per

Clan> Se det er da faktisk en ganske interessant artikel med god balance i indholdet, som du har fundet der.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-03 19:05

Man skal altid regne med ca. 3 mdr. før der sker en virkning når vi taler om naturmidler...bare lige en oplysning

Med venlig hilsen
Sus

Godkendelse af svar
Fra : Surosi