/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skydebobbel
Fra : Perrson
Vist : 796 gange
50 point
Dato : 03-09-03 16:17

Kan man bruge en skydebobbel på kysten?
Jeg har nemlig muighed for at købe sådan en, men ved ikke om man kan bruge den på kysten.

Kommentar
Fra : JLETH

Dato : 03-09-03 16:48

Der kommer an på hvad og hvorledes kysten defineres og opleves.
Jeg vil i den forbindelse gerne henlede til følgende hjemmeside:
http://www.strandoghavjagt.dk/Jagtbaade/jagtbaade_z.htm

som indeholder en række forskellige fartøjer, som kan bruges til jagt på kysten og andre lav-vandede områder
Personlig ville jeg være meget forsigtig med at tage ud i søgang og fra langt fra kysten i skydebobbel.

Knæk og bræk
J:Leth

Kommentar
Fra : Perrson

Dato : 03-09-03 21:08

Der er omkring 30cm til 1,5m dybt der hvor jeg skal jage.
jeg skal også passere noget lidt dybere vand, 1.5m-2m vand. Er det for dybt til en bobbel hvis der er søgang?

Accepteret svar
Fra : JLETH

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-03 02:43

Burde være ok.
God fornøjelse og pas godt på dig selv.
J:Leth

Godkendelse af svar
Fra : Perrson

Dato : 05-09-03 08:28

Mange tak for svaret J:LETH, det var allletiders.

Nu ved jeg da at jeg kan bruge en bobbel :)

Knæk og Bræk