/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afrika
Fra : charly
Vist : 454 gange
200 point
Dato : 20-01-02 17:43

Hvordan kommer man billigst til Dar Es sallam i Tazania,vi er to personer
det er uden hotel dernede.

Accepteret svar
Fra : docjacobsen

Modtaget 210 point
Dato : 20-01-02 18:01

Hvorfor Tanzania ?
Der er hårdt brug for missionærer og volontører i både
engelske og franske dele af Westafrika.
Mali, Côte d´Ivoire, Burkina Faso, Ghana, Togo, Benin m.v.
Med venlig hilsen
Ole Jacobsen
Mission Vestafrika

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 20-01-02 21:57

Hej

Travelmarket. dk, kører hele tiden med de billigste Flybilletter der er at finde hos de forskellige Rejseselskaber, der er opdateringer hele tiden. De dækker både afbudsrejser,-tilbudsrejser osv. osv.

http://www.dk.travelmarket.com/dk.jsp?nextpage=/flightticket/app/index.jsp?strIndexLink=1&new=new

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 20-01-02 22:03
Godkendelse af svar
Fra : charly

Dato : 21-01-02 01:08

Tak for svaret docjacobsen.
Men det er en Svoger og Svigerinde som er I Iringa

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 21-01-02 02:28

Hej Charley

Undskyld,---men har jeg misforstået dit spørgsmål???? Jeg misunder ikke at docjacobsen får svaret,---men jeg undrer mig,--fordi både briani og jeg selv henviser til billige rejsemetoder,------var det ikke det spurgte om ???????
Så vidt jeg kan se, står der intet om missionær-arbejde !!!!!!!!

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : charly

Dato : 21-01-02 10:04

Jeg har prøvet diverse Rejsebureaur -så jeg vil prøve Travel .m.m.
hilsen til vestergade og braini

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 21-01-02 15:36

Jammen-----jammen-----ang. dit spørgsmål ???????? Hvad har docjacobsen`s svar med det at gøre ???????

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-02 13:23

Til charly
DU SPURGTE I DIT SPØRGSMÅL
Hvordan kommer man billigst til Dar Es sallam i Tazania,vi er to personer
det er uden hotel dernede.
Jeg kommer med et godt svar syntes jeg selv-at det billigste ville være en afbudsrejse dertil-og henviser til et link med de forskellige rejsebureauer-der har afbudsrejser-men det svar afviser du HVORFOR?
Vestergade kommer også med et par udmærkede kommentarer der berører dit spørgsmål-men de bliver også afvist.
Men derimod godtager du en kommentar om missionær-arbejde-HVD HAR DET NU LIGE AT GØRER MED DET DU SPURGTE OM?
Jeg er bedøvende ligeglad med dine point-jeg er her kun for at forsøge at hjælpe andre
men når du afviser et formodet svar og nogle kommentarer-der står inde for det du spørger om-og godkender en kommentar DER INTET HAR MED DIT SPØRGSMÅL AT GØRE (Så kan jeg godt blive lidt sur)
Tilsidst spørger jeg bare igen HVORFOR?
MVH og held og lykke med dit nye arbejde som missionær
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-02 13:25

rettelse
HVD=skulle være HVAD

Kommentar
Fra : charly

Dato : 22-01-02 16:07

Jeg har ikke formået og svare rigtig og der er nogle der er bleven "Støt på Mangsheterne" det ma i undskylde,jeg har læst alle besvarelser og jeg vil ikke debebaterer mere,jeg har brugt denne måde ogfå noget og vide på og har lært at man skal "dele sol og vind lige.hi.hi.
ckarly